به گزارش روابط عمومي فرمانداری تفت، روز سه‌شنبه 28 فروردین‌ماه آئين تکریم و معارفه بخشدار گاریزات و کهدوئیه با حضور مديركل دفتر امور سياسي، انتخابات و تقسيمات كشوري استانداري يزد، فرماندار شهرستان تفت و حضور جمعی از مردم شریف این بخش در سالن اجتماعات بخشداری گاریزات و کهدوئیه برگزار شد و احسان سعادتمند با حكمي از سوي استاندار يزد فعاليت خود را به‌عنوان بخشدار گاریزات و کهدوئیه آغاز كرد.
مديركل دفتر امور سياسي، انتخابات و تقسيمات كشوري استانداري يزد در اين مراسم ضمن تقدير از تلاش‌های صورت گرفته در بخشداري گاریزات و کهدوئیه اظهار داشت: لازم میدانم از زحمات قانعیان که در مدت کوتاه مسئولیت خود خدمات شایانی داشته است تشکر ویژه نمایم و اميد است بخشدار جديد نيز با بهره‌گیری از تجربیات، ارتباطات مؤثر، ايجاد تعاملات مناسب و استفاده از تمام ظرفیت‌های علمی و نيز با همياري خیران و بهره‌گیری از نظرات شوراها و دهیاران و پیگیری‌های مناسب در بخش‌های مختلف، زمينه تعالي و رسيدن به نتايج مؤثر را فراهم آورد.
عباس حیدری افزود: بخشداران زبان گوياي دولت و نظام در حوزه مسئوليت خود هستند و وظیفه‌ی ايشان هماهنگی کلیه امور، رسیدگی به مسائل دهیاری‌ها و شوراها و ارائه راهکارها و رهنمودها و همراهی با فرماندار شهرستان موردنظر است و انشا الله بتوانند برنامه‌های دولت تدبیر و امید را در بخش خود به نحو احسن به اجرا درآورند.
اولویت قرار دادن شعار سال در تصمیم‌گیری‌ها و امیدبخشی به مردم نکته دیگری بود که مدیرکل دفتر سیاسی استانداری بر آن تأکید کرد و تصریح نمود: بخشداران باید ضمن ایجاد امید و نشاط در بین مردم مبنی بر اجرا و اتخاذ تصمیمات صحیح دولت، با اولویت قرار دادن شعار سال و بومی‌سازی آن به‌ویژه در هنگام تصمیم‌گیری‌های اقتصادی، نسبت به فرهنگ‌سازی و استفاده مردم روستاها از کالاهای ایرانی اهتمام ویژه‌ای داشته باشند. وي افزود: بايد بر عملكرد واحدهای تولیدی نظارت ویژه‌ای داشت تا کالای باکیفیت در اختیار مردم قرار دهند و مردم با رغبت از کالاها و تولیدات ایرانی استفاده نمايند.
سپس محمد محامدی فرماندار شهرستان، از زحمات قانعیان سرپرست سابق بخشداری گاریزات و کهدوئیه در مدت حضور و خدمت صادقانه خود در این بخش قدرداني كرد و در ادامه،‌ احسان  سعادتمند، بخشدار جدید گاریزات و کهدوئیه را جوانی باانگیزه و خوش‌سلیقه و پرکار خواند و اظهار امیدواری کرد با حضور وی فرصت خوبی برای خدمت هرچه بیشتر به مردم  این منطقه فراهم گردد.
فرماندار شهرستان تفت اولين و مهم‌ترین اولویت شهرستان را موضوع آب اعلام کرد و افزود: با توجه به کاهش بارندگی در سطح شهرستان با مشکل تأمین آب شرب مردم روبرو هستیم و در بخش گاریزات و کهدوئیه نیز هم چون ديگر نقاط اين دغدغه وجود دارد. وي اظهار اميدواري كرد با مدیریت مصرف و برنامه‌ریزی مناسب بتوان در راستاي تأمین آب شرب شهرستان با موفقيت عمل كرد.
محامدي در ادامه افزود: امیدوارم با پیگیری و مدیریت بخشدار جدید آب‌رسانی در منطقه به‌خوبی انجام شود.
بالاترین مقام اجرایی در شهرستان تفت، اولویت دوم شهرستان را اشتغال‌زایی دانست و اظهار امیدواری کرد واحدهای تولیدی در شهرستان بتوانند بدون مشکل به فعالیت خود بپردازند و در صورت بروز هرگونه مشکلي، با پیگیری مستمر، نسبت به رفع آن اقدام نموده تا با رسیدن به اشتغال پایدار در منطقه و شهرستان از مهاجرت ساکنان جلوگیری شود. وی از افتتاح دو پروژه بزرگ در بخش گاریزات و کهدوئیه در آینده‌ای نزدیک  خبر داد و افزود با راه‌اندازی این دو واحد حدود یک‌صد شغل جدید ایجاد خواهد شد.
محمد محامدی از استقبال و حمایت ویژه فرمانداری شهرستان از سرمایه‌گذاران برای راه‌اندازی بنگاه‌های تولیدی جدید در شهرستان و منطقه خبر داد.
در ادامه احسان سعادتمند بخشدار جدید گاریزات و کهدوئیه از اعتماد استاندار و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی یزد و فرماندار شهرستان تفت تشکر کرد و اظهار امیدواری نمود که بتواند با تلاش و برنامه‌ریزی خدمات مؤثری در منطقه داشته باشد.
بخشدار گاریزات و کهدوئیه گفت: امیدوارم بتوانم از رهنمودهای امام‌جمعه منطقه حجه الاسلام والمسلمین نجم الهدی استفاده كرده و باعث پیشرفت و توسعه منطقه شوم.
وی افزود: تمرکز اصلی خود را بر روی اشتغال خواهم گذاشت و معتقدم درصورتی‌که اشتغال پایدار در منطقه ایجاد شود از مهاجرات جوانان جلوگیری خواهد شد و نشاط و امید بین مردم توسعه خواهد يافت.
محمدحسین قانعیان نیز در این نشست با قدردانی از محبت و حمایت‌های مردم شریف بخش گاریزات و همکاران خود در بخشداری و شرکت تعاونی در طی مدت فعالیت وی به‌عنوان سرپرست بخشدار، گفت: توجه دولت تدبیر و امید به سرمایه‌گذاری در مناطق روستایی باعث ایجاد رونق اقتصادی در این منطقه شده است و دو واحد تولیدی بزرگ نيز در این منطقه احداث‌شده است. وی به اقدامات خود در این بخش در مدت سرپرستی بخشداری اشاره کرد و برای سعادتمند در سمت بخشدار گاریزات آرزوی موفقیت کرد.