به مناسبت دهه فجر؛

آیین افتتاح پروژه روکش آسفالت خیابان امام خمینی (ره) شهر نیر

هم‌زمان با ایام دهه فجر ،آیین افتتاح پروژه روکش آسفالت خیابان امام خمینی (ره) شهر نیر با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد، فرماندار شهرستان تفت، سرپرست دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در این شهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، هم‌زمان با ایام دهه فجر ،آیین افتتاح پروژه روکش آسفالت خیابان امام خمینی (ره) شهر نیر با حضور "سید مسعود عظیمی"معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد، "محمد دهشیری"فرماندار تفت، "محمدرضا پاکدل" سرپرست دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در این شهر برگزار شد.

این پروژه شامل زیرسازی، مرمت و آسفالت خیابان امام خمینی (ره) شهر نیر بوده است که برای اجرای آن اعتباری بالغ‌بر 60 میلیارد ریال با همکاری شهرداری نیر و اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد هزینه شده است.

در حاشیه این مراسم نیز از این بیل مکانیکی شهرداری نیر که در راستای تجهیز شهرداری نیر به ماشین‌آلات مختلف راه‌سازی برای خدمت‌رسانی بهتر به مردم شریف شهر نیر بااعتباری بالغ‌بر 60 میلیارد ریال از منابع داخلی و وام سازمان شهرداری و دهیاری‌های کشور خریداری‌شده است، رونمایی شد.