هم‌زمان با هفته دولت؛

برگزاری آیین رونمایی از کتاب "تفت، شهر نماز"

هم‌زمان با هفته دولت از کتاب "تفت، شهر نماز" با حضور امام‌جمعه تفت، فرماندار شهرستان تفت و جمعی از مسئولان ادارات و فعالان فرهنگی شهرستان تفت رونمایی شد.

به گزارش دبیرخانه ستاد بزرگداشت هفته دولت شهرستان تفت؛ آیین رونمایی از کتاب "تفت، شهر نماز" هم‌زمان با هفته دولت با حضور "حجت اسلام علی‌محمد گلوردی" امام‌جمعه تفت، "محمد دهشیری" فرماندار شهرستان تفت، جمعی از مسئولین ادارات، فعالان فرهنگی شهرستان تفت و خانواده "شهید حسن رجبی هدشی" خیرین حامی چاپ این کتاب برگزار شد.

لازم به ذکر است کتاب تفت، شهر نماز تألیف "مهدی فاضلی مهرآبادی" است با عنوان طرح شکوفه‌های بهشت در زمینه نمازِ نونهالان و کودکان و اینکه تمام کودکان شهر من نماز می‌خوانند.

طرح شهر نماز باهدف توسعه فرهنگ نماز و احیای دعوت کودکان به نماز، در مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت، مراکز پیش‌دبستانی و مهدهای کودک شروع به کارکرده که در شهر تفت نیز با اهدای یک هزار جلد کتاب توسط بانیان خیر خانواده شهید حسن رجبی هدشی و با پیگیری موسسه فرهنگی قرآن و عترت انصار المهدی (عج) تفت کار خود را آغاز نمود.

ذکر این نکته نیز ضروری است که هم‌زمان با آیین رونمایی، طرح آموزشی مربیان نیز با حضور بیش از صد نفر از مربیان مرتبط؛ با تدریس نویسنده کتاب در محل کانون ولایت تفت در حال برگزاری است.