اتخاذ تدابیر ترافیکی برای برگزاری مراسم‌های روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی در تفت

جلسه شورای ترافیک شهرستان تفت به ریاست سرپرست فرمانداری و با حضور معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، بخشدار مرکزی تفت و سایر اعضا و با دستور کار اتخاذ تدابیر ترافیکی برای برگزاری مراسم‌های روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی در تفت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، جلسه شورای ترافیک شهرستان تفت به ریاست "علی دهقان نیری"سرپرست فرمانداری و با حضور "علی احمدیان"معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، "مصطفی صادقیان"بخشدار مرکزی تفت و سایر اعضا و با دستور کار اتخاذ تدابیر ترافیکی برای برگزاری مراسم‌های روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی در تفت برگزار شد.

"علی دهقان نیری" در این جلسه با اشاره به ثبت ملی مراسم روز عاشورا در شهر تفت خاطرنشان کرد: با توجه به عظمت مراسم نخل برداری عصر روز عاشورا در شهر تفت شاهد حضور جمعیت انبوه از نقاط مختلف استان و کشور خواهیم بود و باید با تدابیر لازم امکان حضور گردشگران در این مراسم را فراهم شود.

سرپرست فرمانداری تفت گفت: حداکثر توان نیروهای نظامی و امنیتی و هم‌چنین دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان در راستای برگزاری باشکوه مراسم‌های عزاداری به کار گرفته شود.

وی ادامه داد: باید با اتخاذ تدابیر ترافیکی لازم از به وجود آمدن گره‌های ترافیکی در مسیرهای دسترسی به حسینیه امام خمینی (ره) شهر تفت جلوگیری شود و در این راه مدیریت درصحنه نقش مهمی را ایفا می‌نماید.

در این جلسه با بحث و تبادل نظر بین اعضای شورای ترافیک شهرستان تفت؛ تدابیر و تصمیمات ترافیکی در راستای برگزاری مراسم‌های تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) در شهر تفت و همچنین برگزاری مراسم نخل برداری عصر عاشورا در روستای اسلامیه اتخاذ شد.