به مناسبت دهه کرامت؛

اجرای برنامه کاروان فرهنگی و هنری مسیر هشتم در روستای اسلامیه شهرستان تفت

هم‌زمان با دهه کرامت؛ کاروان فرهنگی، هنری تماشاخانه سیار با حضور در روستای تاریخی اسلامیه شهرستان تفت به اجرای برنامه‌های جذاب و آموزنده پرداخت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، کاروان فرهنگی، هنری تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با عنوان مسیر هشتم در سفری هم‌زمان با دهه کرامت، مسیر حرکت هشتمین امام شیعیان جهان حضرت امام رضا (ع) در ایران را برای اجرای برنامه‌های خود برگزید.

ای کاروان در مسیر حرکت خود بعد از اجرای برنامه در استان‌های خوزستان و فارس و شهر ابرکوه؛ در روستای اسلامیه شهرستان تفت به اجرای برنامه پرداخت.

"محمد دهشیری" فرماندار شهرستان تفت، "عالیه قوامی" مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان،"حمیدرضا فلاح تفتی" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و "مصطفی صادقیان" بخشدار مرکزی تفت نیز در این برنامه حضور پیدا کردند.

لازم به ذکر است در این تماشاخانه سیار فعالیت‌های ازجمله نمایش، نقالی، پرده‌خوانی، مناجات خوانی، مَنقَبَت‌خوانی، سرود و فیلم‌های پویانمایی برای مخاطبان اجرا شد و این کاروان فرهنگی، هنری در ادامه مسیر حرکت خود در روزهای نهم و دهم خردادماه در مشهد مقدس به اجرای برنامه خواهند پرداخت.