معاون فرماندار تفت:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت ، "ناصر دهقانی" معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی  فرمانداری شهرستان تفت با اشاره به ارزش و اهمیت مقوله کتابخوانی و آمیخته شدن این مهم با ارزش های معنوی چون ائمه اطهار بویژه حضرت امام رضا (ع) ، جشنواره رضوی بستر مناسبی برای تلفیق این دو ارزش و نهادینه کردن فرهنگ کتابخوانی و فرهنگ رضوی در جامعه است.
وی افزود: کتاب و کتابخوانی مبحثی است که مختص به ارگان خاصی نیست و باید دیگر ارگان ها را هم به نوعی با کتاب در ارتباط دانست و برای اجرای موفق جشنواره کتابخوانی رضوی در شهرستان باید تمامی دستگاه ها و ارگان ها در این موضوع تعامل و همکاری داشته باشند
در ابتدای جلسه "هادی قاسمی" رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان تفت گفت: دبیرخانه نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در راستای ترویج فرهنگ رضوی و گسترش فرهنگ کتابخوانی اقدام به برگزاری مسابقات مکتوب و آنلاین در سطح کشور کرده است.
وی افزود: این مسابقات با محوریت کتابهایی که در شیوه نامه اجرای جشنواره ذکر شده است در قالب سوالات  چهارگزینه ایی، نقاشی، پویش کتابخوان مجازی و پویش نشست کتابخوان مجازی برای رده های سنی کودک، نوجوان و جوان و بزرگسال در حال برگزاری است.
قاسمی بیان داشت: برای تبلیغات و شرکت حداکثری افراد در این جشنواره نیازمند همیاری و همکاری دستگاه های اجرایی شهرستان هستیم که با تعامل دوسویه بتوانیم در مورد گسترش سیره رضوی و فرهنگ کتابخوانی در شهرستان حق مطلب را ادا کنیم.
پس از آن اعضای انجمن به بحث و تبادل نظر در مورد موضوعات مطرح شده پرداختند که پخش تیزر جشنواره رضوی در تلویزون شهری، نصب بنر تبلیغات جشنواره در سطح شهر،ابلاغ بخشنامه جشنواره رضوی توسط فرمانداری به تمامی دستگاه های اجرایی در شهرستان و ... از مصوبات این جلسه بود.
گفتنی است نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در حال برگزاری است که علاقه مندان به شرکت در مسابقه می توانند به آدرس  www.razavi.iranpl.ir   و یا کتابخانه های عمومی شهرستان تفت مراجعه نمایند.