فرماندار شهرستان تفت:

به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات شهرستان تفت، "علیرضا نوکار" در نشست احزاب سیاسی این شهرستان بابیان اهمیت و نقش‌آفرینی احزاب در ایجاد شورونشاط انتخاباتی، گفت: صیانت از آرای مردم و تضمین برگزاری انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی سالم تعهد دینی و اخلاقی ماست.

او بابیان اینکه رأی مردم حق‌الناس است، افزود: احزاب تلاش کنند مردم در انتخابات با آگاهی و بینش کامل حضور فعالی پای صندوق رأی داشته باشند که انشا الله آنچه خیر مردم هست برای آن‌ها حاصل شود.

نوکار تصریح کرد: احزاب فضاهای بسیار خوبی برای همفکری و هم‌اندیشی در خصوص پیشرفت و توسعه کشور دارند و در این راستا در برگزاری انتخابات پرشور نقش اساسی و تأثیر گزاری دارند زیرا افراد دلسوز و توانمند فراوانی در مجموعه احزاب شهرستان تفت فعالیت می‌کنند که جدای از تفکرات سیاسی، به دنبال اعتلای نظام و کشور هستند.

فرماندار شهرستان تفت خاطرنشان کرد: دولت در بحث سلامت و امنیت انتخابات با تمام توان ایستادگی خواهد کرد که در همین راستا گروها و کمیته‌های مختلفی تشکیل و فعالیتشان را آغاز کرده‌اند و در بحث رقابت سالم نامزدها در چارچوب قانون و مشارکت حداکثری مردم که موضوعی ملی است نیز انتظار داریم همگان علی‌الخصوص احزاب سیاسی درصحنه حاضر باشند.

نوکار بیان داشت: همه آحاد مردم در سرنوشت این کشور لازم است، نقش‌آفرینی کنند و ان‌شاءالله روز دوم اسفندماه همگی پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شویم.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان تفت در ادامه سخنان خود، برگزاری انتخابات باشکوه و با مشارکت حداکثری مردمی در پای صندوق‌های رأی را فصل مشترک تمامی احزاب سیاسی در کشور دانست و اضافه کرد: امروز از یک‌سو با جنگ نابرابر اقتصادی تمام‌عیار مواجه هستیم و از طرفی دیگر برخی مباحث داخلی ناشی از تحریم داریم که در این شرایط بایستی بر نقاط اشتراک‌های فراوانی که بین احزاب وجود دارد تأکید کرد.

فرماندار تفت بیان داشت: امروز نظام براى مقابله با تهدیدات دشمن راهبرد "مقاومت فعال" در درون و "دیپلماسی فعال" در خارج از کشور را پیگیری می‌کند که این راهبرد موجب شکست استراتژی "فشار حداکثری"  امریکا گردیده است.

وی ادامه داد: امروز مأیوس کردن مردم بزرگ‌ترین خیانت به‌نظام و کشور است و بایستی امید را در جامعه افزایش داد و جلب رضایت عمومی را در دستور کار قرارداد تا یک انتخابات پرشور و در شأن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برگزار شود.

نوکار بابیان اینکه مشارکت حداکثری در رابطه با همه مسائل می‌تواند مملکت را بیمه کند، افزود: حق تعیین سرنوشت است که مردم با حضور حداکثری خود مجلس قوی و با پشتوانه قوی را می‌سازند در چنین فرایندی مجلسی قوی بنیان‌گذار اقداماتی می‌شود که خروجی مصوباتش به حل مشکلات کشور و ازجمله توسعه اقتصادی می‌انجامد.