هم‌زمان با ایام سالروز آزادسازی خرمشهر؛

ادای احترام معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری به مقام شامخ شهدای روستای طزرجان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد با همراهی مدرس حوزه علمیه و یکی از علمای روستای طزرجان، فرماندار تفت، بخشدار مرکزی تفت، جمعی از مسئولان و اهالی روستای طزرجان با حضور در گلزار شهدای این روستا به مقام شامخ شهدای آرمیده در این گلزار ادای احترام کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ هم‌زمان با ایام سالروز آزادسازی خرمشهر و روز ایثار، مقاومت و پیروزی؛ "علی‌اکبر عزیزی" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد با همراهی "آیت‌الله محمدحسین احمدی فقیه یزدی"  مدرس حوزه علمیه قم و یکی از علمای روستای طزرجان،"محمد دهشیری" فرماندار تفت، "مصطفی صادقیان" بخشدار مرکزی تفت، جمعی از مسئولان و اهالی روستای طزرجان با حضور در گلزار شهدای این روستا به مقام شامخ شهدای آرمیده در این گلزار ادای احترام کرد.

حاضران با قرائت فاتحه، غبارروبی و گل‌باران مزار شهدا یاد و خاطره دلاوری‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس روستای طزرجان را گرامی داشتند.

روستای طزرجان؛ 57 شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است که از این تعداد هفت شهید در گلزار شهدای این روستا آرمیده‌اند.

از نکات جالب حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در گلزار شهدای روستای طزرجان؛ اجرای سرود سلام فرمانده توسط نونهالان این روستا بود که مورد تحسین این مقام مسئول قرار گرفت.