فرماندار شهرستان تفت:

ارتقای مقبولیت سیاسی نظام با برگزاری انتخاباتی باشکوه با حضور حداکثری مردم

فرماندار شهرستان تفت گفت: حضور پرشور و مشارکت گسترده مردم در انتخابات اسفندماه مقبولیت سیاسی نظام جمهوری اسلامی ایران را افزایش خواهد داد و در سیاست‌های کلان نظام تأثیرگذار خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "علی دهقان نیری"فرماندار شهرستان تفت در مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری این شهرستان گفت:مدیران ادارات و دستگاه‌های شهرستان و هم‌چنین کارمندان شاغل در این ادارات در راستای امیدآفرینی در جامعه و تکریم ارباب‌رجوع گام بردارند.

فرماندار شهرستان تفت بیان داشت: با توجه به در پیش بودن دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری همه مدیران و افراد دارای نفوذ در جامعه در راستای تشویق و ترغیب مردم به حضور در این رویداد سیاسی مهم گام بردارند.

دهقان نیری افزود: حضور پرشور و مشارکت گسترده مردم در انتخابات اسفندماه مقبولیت سیاسی نظام جمهوری اسلامی ایران را افزایش خواهد داد و در سیاست‌های کلان نظام تأثیرگذار خواهد بود.

مقام عالی دولت در شهرستان تفت تصریح نمود: دشمنان به دنبال برگزاری انتخاباتی با مشارکت حداقلی مردم هستند و در این راستا از همه ابزارهای خود استفاده می‌کنند اما مردم بصیر و انقلابی کشورمان با حضور پرشور خود در انتخابات بار دیگر برنامه‌های آنان را نقش بر آب خواهند کرد.

دهقان نیری به اهمیت جهاد تبیین پیرامون موضوع فرزند آوری اشاره کرد و بیان داشت:جهاد تبیین در حوزه فرزند آوری از اولویت‌های مدیران ادارات و دستگاه‌های شهرستان تفت باشد و در این زمینه دستورالعمل‌های قانون جوانی جمعیت اجرایی شود.

وی افزود:با توجه به پیامدها و آسیب‌های جدی و جبران‌ناپذیر پیری جمعیت در حوزه‌های اقتصاد، امنیت، فرهنگ و سیاست، ایجاد گفتمان و تشکیل پایگاه فرهنگی در بحث جمعیت یک ضرورت است.