استشمام عطر شهید گمنام در فرمانداری شهرستان تفت

آیین استقبال و تشییع پیکر شهید گمنام در فرمانداری شهرستان تفت با حضور فرماندار، معاونین فرمانداری، بخشداران، جمعی از مدیران ادارات و کارکنان فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه (س) که شهرستان تفت میزبان سه شهید گمنام است، مسئولان شهرستان و کارمندان فرمانداری شهرستان تفت تفت در مراسمی یکی از پیکرهای مطهر شهدای گمنام در محل فرمانداری این شهرستان را تشییع کردند.

در این مراسم که در محل نماز خانه فرمانداری تفت برگزار شد حجت الاسلام جلالیان با روایت‌گری، خاطراتی از سلحشوری های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس و دفاع از حرم را بیان کرد.

لازم به ذکر است شهرستان تفت در ایام شهادت حضرت فاطمه (س) میزبان سه شهید گمنام است که مراسم استقبال از این شهیدان در ساعت 15 روز دوشنبه پنجم دیماه از محل پلیس راه تا حسینیه امام خمینی (ره) تفت برگزار خواهد شد.

مراسم وداع با شهیدان نیز همان روز بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد تاریخی امام خمینی (ره) تفت برگزار خواهد شد.

مراسم تشییع این سه شهید گمنام روز سه شنبه 6 دیماه هم زمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) از ساعت 9 تا 11 در شهر تفت از محل حسینیه امام خمینی (ره) تا پارک شهر، در منطقه ده بالا از ساعت 12 از محله آشنایی به سمت مسجد توده و از ساعت 13:30 از قدمگاه روستای اسلامیه تا پارک عقابکوه این روستا برگزار خواهد شد.