فرماندار شهرستان تفت:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "علیرضا نوکار" در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی این شهرستان خاطر نشان کرد: برگزیده شدن انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان تفت در سطح استان نتیجه تلاش های مجموعه مدیریت و کارکنان کتابخانه های عمومی شهرستان و اعضای این انجمن هست که با برگزاری منظم و پیگیری و اجرایی نمودن مصوبات باعث کسب رتبه مناسب در سطح استان شده است.

نوکار با اشاره به گزارش ارائه شده مبنی بر وجود مشکلات عمرانی در بعضی از کتابخانه های شهرستان اظهار داشت: با توجه به محدود بودن اعتبارات دولتی باید از پتانسیل خیران این مناطق برای رفع مسائل و مشکلات موجود در این کتابخانه ها و همچنین توسعه این مجموعه ها به عنوان پایگاه فرهنگی این مناطق استفاده بهینه برد.

فرماندار تفت خواستار استفاده بهینه از زیر ساخت های فراهم شده در حوزه آموزش مجازی برای ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی شد و بیان داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و در خانه بودن مردم باید از زیر ساخت های فراهم شده در حوزه فضای مجازی برای ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی استفاده بهینه کرد.

در ابتدای این جلسه "هادی قاسمی" رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان گزارشی از وضعیت عمرانی کتابخانه ها در نقاط شهری و روستایی و گزارشی از امتیازات انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان تفت بین سایر شهرستان های استان ارائه داد.

در پایان جلسه فرماندار از اعضای انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان تفت به دلیل کسب رتبه استانی این انجمن با اهدای لوح ، تقدیر کرد.