سرپرست فرمانداری تفت:

استفاده از پتانسیل کارشناسان فرمانداری برای پیشبرد امور

سرپرست فرمانداری شهرستان تفت در دیدار با کارمندان این مجموعه گفت: مجموعه فرمانداری شهرستان تفت از کارشناسان باتجربه، پرانرژی و آگاه از شرایط شهرستان تشکیل‌شده و از این پتانسیل به‌منظور پیشبرد امور و برنامه‌ریزی برای توسعه شهرستان استفاده خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ "محمد دهشیری" در دیدار با کارکنان مجموعه فرمانداری این شهرستان گفت: مجموعه فرمانداری شهرستان تفت از کارشناسان باتجربه، پرانرژی و آگاه از شرایط شهرستان تشکیل‌شده و از این پتانسیل به‌منظور پیشبرد امور و برنامه‌ریزی برای توسعه شهرستان استفاده خواهد شد.

سرپرست فرمانداری تفت به تقویت و ترویج روابط انسانی بین مجموعه‌ای در فرمانداری اشاره و افزود: این تقویت و ترویج روابط انسانی با توجه به وظایف حاکمیتی فرمانداری، پیشرفت و توسعه شهرستان را منجر خواهد شد.

دهشیری از خدمت صادقانه به مردم به‌عنوان خط قرمز خود یاد نمود و تصریح کرد: همه ما به‌عنوان کارگزاران دولتی باید در راستای خدمت صادقانه به مردم تلاش کنیم و مطمئن باشیم مردم قدر خادمان صادق خود را خواهند دانست.

سرپرست فرمانداری تفت خواستار همکاری کارشناسان فرمانداری در راستای نظارت بر اجرای وظایف دستگاه‌ها وادارات شهرستان و برنامه‌ریزی به‌منظور اجرای برنامه‌های توسعه‌ای در شهرستان شد.

 وی بیان داشت: امیدواریم با نظرات و پیشنهاد‌های کارشناسی شده و منطبق با قانون و نظارت دقیق بر اجرای برنامه‌های توسعه‌ای و اجرای وظایف دستگاه‌ها وادارات شهرستان توسط کارشناسان فرمانداری پیشرفت و توسعه متوازن شهرستان سرعت مناسبی گیرد.