با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد؛

افتتاح اولین نمایشگاه دستاوردهای علمی و فناوری شهرستان تفت

اولین نمایشگاه دستاوردهای علمی و فناوری شهرستان تفت با عنوان "ثریای شیرکوه" با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد، امام‌جمعه تفت، فرماندار تفت و جمعی از مسئولان این شهرستان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تفت افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، اولین نمایشگاه دستاوردهای علمی و فناوری شهرستان تفت با عنوان "ثریای شیرکوه" با حضور "محمدعلی شاه‌حسینی"معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد، "حجت‌الاسلام علی‌محمد گلوردی"امام‌جمعه تفت، "محمد دهشیری"فرماندار تفت و جمعی از مسئولان این شهرستان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تفت افتتاح شد.

در این نمایشگاه بیش از 20 غرفه شامل شرکت‌های دانش‌بنیان، صنایع، مراکز تحقیقاتی و مراکز علمی شهرستان تا 15 اسفندماه به معرفی محصولات و ساخته‌های خود می‌پردازند.

اولین نمایشگاه دستاوردهای علمی و فناوری شهرستان تفت با شعار "فناوری، دانش‌بنیان، خودباوری" و در راستای تحقق شعار سال برگزارشده است و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت 10 الی 18 با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تفت به بازدید این نمایشگاه بپردازند.

 لازم به ذکر است معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد در بدو حضور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تفت در محل دفن شهدای گمنام در این دانشگاه حضور یافت و به مقام شامخ شهدای آرمیده در این مکان ادای احترام کرد.