با حضور استاندار یزد؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، به مناسبت ایام مبارک دهه فجر و با حضور "محمدعلی طالبی"استاندار یزد، "سید جلیل میرمحمدی"نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی،"محسن صادقیان"معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری،"عباس حیدری" مدیرکل حوزه استاندار،"علیرضا نوکار"فرماندار شهرستان تفت، "محمود زارع رشکوئیه" مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی زمین چمن مصنوعی شهید "امیر صادقی"روستای صادق‌آباد شهرستان تفت افتتاح شد.

"محمدعلی طالبی"استاندار یزد در آیین افتتاح این زمین چمن مصنوعی گفت: علی‌رغم تنگناهای شدید اقتصادی زیرساخت‌های عمرانی خوبی توسط دولت تدبیر و امید در مناطق روستایی ایجادشده و ساکنان مناطق روستایی بیش از سایر افراد از این اقدامات باخبر و آگاه هستند.

وی با تقدیر از همه‌کسانی که در اجرای این پروژه نقش داشتند، تصریح کرد: در بحث توسعه زیرساخت‌های ورزشی و تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام شاهد اقدامات خوبی در دولت تدبیر و امید بودیم.

"مسعود شریعتی"مدیرکل ورزش و جوانان استان در این مراسم با تشکر از حمایت مسئولین استان در توسعه زیرساخت‌های ورزشی گفت: به برکت انقلاب اسلامی و تلاش‌های صورت گرفته، در نقاط محروم استان زیرساخت‌های ورزشی توسعه پیداکرده و توجه ویژه‌ای به روستاها شده است.

شریعتی با اشاره به اینکه به مناسبت برگزاری کنگره ملی بزرگداشت سرداران و 4 هزار شهید استان یزد 40 هزار مترمربع فضای ورزشی استاندارد در سطح استان به بهره‌برداری می‌رسد اظهار داشت: این زمین چمن مصنوعی نیز در راستای خدمات ارائه‌شده به مردم در قالب کنگره ملی 4 هزار شهید استان یزد بوده است.

شریعتی اضافه کرد: زمین چمن مصنوعی روستای صادق‌آباد به‌عنوان چهل و هفتمین زمین چمن روستایی استان به بهره‌برداری رسید که به نام شهید "امیر صادقی" از شهدای این روستا نامیده شد.

در این مراسم از تلاش‌های "مصطفی صادقیان" دهیار روستای صادق‌آباد در راستای تلاش برای ساخت و بهره‌برداری از این پروژه با اهدای لوح، تقدیر شد.