با حضور نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی؛

افتتاح سالن ورزشی چندمنظوره شهدای روستای اسلامیه شهرستان تفت

سالن ورزشی چندمنظوره شهدای روستای اسلامیه شهرستان تفت با حضور نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ در مراسمی با حضور "علی نیکزاد" نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی، "سید جلیل میر محمدی" نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، "محمدجواد ابوالحسینی" معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری،"علیرضا نوکار" فرماندار تفت، "مصطفی صادقیان" بخشدار مرکزی تفت و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی سالن ورزشی چندمنظوره شهدای روستای اسلامیه شهرستان تفت افتتاح شد.

"علی نیکزاد" در این مراسم با تقدیر از ساخت سالن ورزشی و چمن مصنوعی در این روستا خاطرنشان کرد: به همت مسئولان مجموعه ورزشی خوبی در این روستا ساخته‌شده است و امیدواریم در نگه‌داری این سالن برای استفاده درازمدت نیز تلاش شود.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به نوع ساخت این سالن امکان فرصت ورزش برای بانوان این روستا فراهم‌شده و برگزاری مراسم‌های مختلف نیز امکان‌پذیر است.

این سالن ورزشی در مساحتی به متراژ 1200 مترمربع و بااعتباری بالغ‌بر 2 میلیارد و 100 میلیون تومان از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد و با مشارکت استانداری یزد و شورای اسلامی و دهیاری روستای اسلامیه احداث‌شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی در سال‌های اخیر گفت: خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته و حمایت مسئولین پروژه های متعددی در سطح استان به‌ویژه روستاها و مناطق محروم افتتاح‌شده است.

شریعتی افزود: قریب به 80 زمین چمن مصنوعی روستایی در سطح استان احداث و در حال احداث است که ظرفیت بسیار خوبی برای ورزش عموم مردم به‌ویژه جوانان روستایی خواهد بود که انتظار داریم به بهترین شکل از این فضاهای ایجادشده استفاده شود.

در پایان این مراسم از خیر و دیگر دست‌اندرکاران ساخت سالن و زمین چمن مصنوعی روستای اسلامیه تجلیل شد.

لازم به ذکر است "علی نیکزاد"نائب ریس اول مجلس شورای اسلامی را "علی خضریان" نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و سخنگوی کمیسیون اصل 90 و "سید علی موسوی" نماینده مردم شریف ملکان، لیلان، مبارک شهر و رئیس فراکسیون مناطق محروم و شهرهای کمتر توسعه‌یافته همراهی کردند.