به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "حجت الاسلام حسنعلی قلعه" در آیین معارفه امام جمعه جدید شهر تفت افزود: استراتژی آمریکا در خاورمیانه، مبارزه با جبهه مقاومت به عنوان تروریست، صلح اعراب با اسرائیل و ایجاد شکاف بین مردم با ترویج شیعه انگلیسی و اهل تسنن آمریکایی و مواجهه با جمهوری اسلامی ایران است.

وی ایجاد جنگ روانی در کشور یکی دیگر از استراتژی های دشمن در ایران اسلامی دانست و بیان داشت: تحریم و فشار اقتصادی حداکثری ، مدیریت تجمعات اعتراضی ، اعتصاب سازی در بعضی از صنوف تاثیر گذار در کشور از جمله این برنامه های جنگ روانی در این کشور است.

مسئول بازرسی و حراست شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: یکی از اهداف برپایی نماز جمعه، دشمن شناسی است و اینکه بدانیم استراتژی دشمن در قبال ملت ایران چیست.

"علیرضا نوکار" فرماندار شهرستان تفت در این مراسم گفت: پیگیری های زیادی در زمینه ماموریت حجت الاسلام سرمه چشم از قوه قضاییه به شورای سیاستگذاری ائمه جمعه انجام شد که با توجه به منع قانونی ممکن نشد و پیگیری های نماینده تفت و میبد هم در این زمینه نتیجه نداد.

فرماندار تفت خاطر نشان کرد: در دوران امامت حجت الاسلام سرمه چشم با پیگیری و دغدغه مندی ایشان و با ایجاد فضای تعامل و همدلی بین مدیران دستگاه های اجرایی شاهد توسعه زیرساختی و زیر بنایی در شهر تفت بودیم.

نوکار با تبریک انتصاب حجت الاسلام گلوردی به عنوان امام جمعه جدید شهر تفت بیان داشت: سوابق ارزنده و درخشان حجت الاسلام گل وردی در طول سی سال گذشته در کسوت امام جمعه در چندین شهر نشان از مردم داری و جدیت ایشان در امور دارد.

فرماندار تفت با اشاره به پتانسیل ها و ویژگی های شهرستان تفت خاطر نشان کرد: حضور مردم ولایت مدار و انقلابی ، نماینده ای فعال و پیگیر در مجلس شورای اسلامی و تعامل بسیار خوب بین مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان از پتانسیل های این شهرستان است که امیدواریم با حضور امام جمعه جدید شهر تفت از این پتانسیل ها استفاده بهینه شده و شاهد خدمت هرچه بیشتر به مردم و توسعه همه جانبه شهرستان باشیم.

"حجت الاسلام علی محمد گلوردی" امام جمعه جدید تفت هم در این مراسم گفت: برای من خیلی ارزشمند است که با تجربه ۳۰ ساله در منصب امامت جمعه در خدمت مردم با وفا، باصفا، متدین و ولایت مدار تفت باشم.

حجت الاسلام گلوردی افزود: در برهه حساسی قرار داریم و وظیفه ما در زمان تهاجم دشمن، عمل به گام دوم انقلاب اسلامی جهت تمدن سازی اسلامی در مقابل تمدن غربی است  تا آن تمدن به دست امام زمان (عج) برسد و باید در این همه تلاش خود را به کار بندیم.

وی تصریح کرد: باید همه دست در دست هم دهیم تا ریشه همه مسائل را که فرهنگی است حل کنیم.

"حجت الاسلام سید محمد سرمه چشم" امام جمعه سابق تفت گفت: خدا را شکر می کنم که فردی شایسته، با تجربه های متعدد، با تقوا و عالم برای امامت جمعه شهر تفت انتخاب شد و حقیر حاضر به هر گونه همکاری با ایشان هستم و از مردم تفت می خواهم امام جمعه جدید را همراهی کنند و امتثال سخنان حجت الاسلام گلوردی، امتثال سخنان من است.

حجت الاسلام گلوردی امام جمعه جدید شهر تفت  اصالتی یزدی دارد و سابقه ۱۳ سال امامت جمعه شهرستان انار استان کرمان، ۵ سال امامت جمعه شهرستان تفرش استان مرکزی و ۱۳ سال امام جمعه شهر چهاردانگه استان تهران را بر عهده داشته است.