فرماندار تفت:

انتخابات، فصل روشنی از مشارکت مردم در عرصه تعیین سرنوشت خویش است

فرماندار تفت انتخابات را فصل روشنی از مشارکت مردم در عرصه تعیین سرنوشت خود عنوان و بر ضرورت فراهم نمودن شرایط حضور حماسی و گسترده مردم در انتخابات یازدهم اسفندماه تاکید کرد.

به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان تفت ، "علی دهقان نیری" در جلسه  آموزشی کاربران شعب اخذ رای و بازرسین انتخابات در شهرستان تفت قانون را تنها ملاک عمل مجریان انتخابات ارزیابی و ادامه داد: رعایت اصل بی طرفی از سوی همه عوامل اجرایی ستاد انتخابات موردتوجه قرار دارد و همه شرایط برای برگزاری باشکوه انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی در 11 اسفندماه سال جاری در شهرستان تفت فراهم آمده است.

دهقان نیری با تاکید بر اهمیت برگزاری نشست های آموزشی برای همه عوامل برگزاری انتخابات اظهار داشت: توجه به آموزش موثر عوامل ستاد انتخابات، یکی از ضروریت هایی است که تلاش شده در ستاد انتخابات شهرستان تفت به آن توجه ویژه ای صورت گیرد.

وی حضور گسترده مردم در انتخابات 11 اسفندماه را تسریع کننده مسیر رشد و تعالی کشور دانست و افزود: هماهنگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) و همچنین ریاست جمهوری بارها تاکید فرموده اند حضور مردم در همه صحنه های انقلاب اسلامی از مهم ترین عوامل پیروزی های عظیم نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های داخلی و بین المللی است.

فرماندار تفت حضور حماسی و باشکوه مردم در پای صندوق های رای را زمینه ساز شادکامی همه دوستداران انقلاب شکوهمند اسلامی و مایوسی دشمنان اسلام و انقلاب ارزیابی کرد و گفت: باید با فراهم آوردن شرایط حضور سلایق و جریانات مختلف در انتخابات، زمینه حضور و مشارکت حداکثری و باشکوه مردم عزیز را فراهم ساخت تا بار دیگر انتخابات 11 اسفندماه ماه نیز همچون سایر دوره ها به عزتی برای اسلام و انقلاب بدل گردد و زمینه ساز تعالی و شکوفایی میهن عزیز اسلامی در همه عرصه ها شود.