به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ در مراسمی با حضور "حجت‌الاسلام محمود دهقان پور"امام‌جمعه نیر، "علیرضا نوکار"فرماندار، "ناصر دهقانی تفتی" معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و اعضای دوره ششم شورای اسلامی شهر نیر مراسم تحلیف اعضای این شورا برگزار و هیئت‌رئیسه سال اول شورای اسلامی شهر نیر مشخص شد.

"حجت‌الاسلام محمود دهقان پور" در این مراسم ضمن تبریک انتخاب اعضای شورای اسلامی شهر نیر توسط مردم خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری اعضای شورای اسلامی شهر نیر و همراهی با مسئولان اداری و حضور در بین مردم شاهد رشد و پیشرفت شهر نیر باشیم.

"علیرضا نوکار" فرماندار شهرستان تفت در این مراسم خاطرنشان کرد: فرصت خدمت اعضای شورای اسلامی فرصت محدودی است و اعضای باید از این فرصت نهایت استفاده را برده و با رعایت قانون و مقررات و حفظ حقوق شهرداری و رعایت حال مردم به فعالیت خود بپردازند.

فرماندار تفت تصریح نمود: مردم نیر بسیار بااستعداد و نجیب هستند و امیدواریم با همکاری اعضای شورای اسلامی شهر نیر و مسئولان اجرایی واداری شاهد پیشرفت روزافزون این منطقه باشیم.

در ادامه این مراسم و با ریاست هیئت‌رئیسه سنی "اکبر دهقان نیری" برای انتخاب اعضای هیئت‌رئیسه شورا رأی‌گیری و به‌موجب آن "علی‌اصغر سعیدی نژاد" به‌عنوان رئیس،"عباس دهقان نیری" به‌عنوان نایب‌رئیس و "سید علی دهقان نیری" به‌عنوان منشی شورا به ‌مدت یک سال انتخاب شدند.