به گزارش روابط عمومی فرمانداری، "علیرضا نوکار" در جلسه انتخاب معتمدین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و ریاست جمهوری که با حضور اعضای هیئت نظارت شورای نگهبان و هیئت نظارت انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا برگزار شد خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری، همراهی و همدلی بین عوامل اجرایی و نظارت شاهد برگزاری انتخاباتی سالم و با حضور باشکوه و حداکثری مردم باشیم.

فرماندار شهرستان تفت بیان داشت: امیدواریم با همکاری و همیاری عوامل انتخابات در حفظ و صیانت از آرای مردم گام‌های استواری برداریم و شاهد برگزاری انتخاباتی پر از خیروبرکت برای مردم سرزمینمان باشیم.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان تفت تصریح نمود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و با هماهنگی‌های صورت گرفته بین وزارت کشور، شورای نگهبان و هیئت نظارت انتخابات شوراهای اسلامی انتخاب معتمدین محلی در یک جلسه صورت می‌گیرد.

"علی شبانی" رئیس هیئت نظارت شورای نگهبان نیز در این جلسه اظهار داشت: امیدواریم با همکاری همه عوامل شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور و باشکوه باشیم.

وی در ادامه تأکید کرد: معتمدین بی‌طرفی کامل خود در بحث انتخابات رعایت نمایند و در چینش اعضای شعب از افراد باتجربه و آشنا به قانون استفاده شود.

شبانی به انتخاب شعب اخذ رأی نیز اشاره و بیان داشت: در انتخاب شعب اخذ رأی همه موارد قانونی در نظر گرفته شود تا در روز رأی‌گیری مشکلی درروند اخذ رأی‌ از مردم را شاهد نباشیم.

"محمدحسین دهقانی" رئیس هیئت نظارت انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در شهرستان نیز گفت: امیدواریم در روز 28 خرداد سال آینده انتخابات به شکلی آبرومند در سطح شهرستان برگزار شود و با همکاری عوامل برگزاری انتخابات این رویداد به‌خوبی برگزار شود.

وی خواستار عمل به مر قانون و شرع توسط عوامل اجرایی انتخابات شد تا شاهد بروز مشکلی درروند برگزاری انتخابات نباشیم.

لازم به ذکر است در این جلسه و بارأی معتمدین محلی "عباسعلی معتمدی"، "ابوالفضل شبانی"، "مهدی میر علایی"، "علی بناء"، "محمدرضا خیراندیش"، "حمیدرضا فرزانگان"، "حجت‌الاسلام سید مصطفی حسینی"و  "علی قربانی" به‌عنوان اعضای معتمدین اصلی هیئت اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و همه افراد فوق به همراه "سید حسین زاده قریشی" به‌عنوان معتمدین اصلی هیئت اجرایی ریاست جمهوری انتخاب شدند.

ذکر این نکته ضروری است اعضای هیئت نظارت در انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان تفت "علیرضا شبانی"، "احمد حسنعلی تفتی"، "محمد دهشیری" و اعضای هیئت نظارت شوراهای شهر و روستا در شهرستان نیز "محمدحسین دهقانی تفتی"،"شاهرخ نیرومند"، "سید علی پور طباطبایی"، "محمد خواجه پور" و "امین‌الله صادقی" هستند.