معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد:

انتقام سخت از دشمن با حضور پرشور مردم در انتخابات

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد در مراسم تجلیل از برگزیدگان مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزان شهرستان تفت گفت: یکی از انتقام‌های سختی که می‌توان از دشمن گرفت و دل دختر یک و نیم ساله کاپشن صورتی گوشواره قلبی حادثه تروریستی کرمان را شاد کرد حضور پرشور و حداکثری در انتخابات است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت،"علی‌اکبر عزیزی" در مراسم تجلیل از برگزیدگان مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزان شهرستان تفت به اهمیت تربیت فرزندان در محیط خانواده اشاره کرد و افزود: اصل وظیفه تربیت فرزندان بر عهده خانواده‌ها است و در داخل خانه صورت می‌گیرد و بخش جزئی از تربیت در داخل مدرسه صورت می‌گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد افزود: درصورتی‌که والدین انتظار احترام از سوی فرزندان به خود رادارند خود باید با اقدامات عملی این را به فرزندان خود آموزش دهند.

عزیزی گفت: اگر به موضوع تربیت فرزندان توسط والدین اهمیت داده شود فرزندان در آینده در مسیر زندگی با کمترین چالش و مشکل روبرو خواهند شد.

معاون استاندار یزد به برگزاری مهم‌ترین رویداد سیاسی سال در اسفندماه اشاره کرد و افزود: هجمه دشمن برای کاهش مشارکت مردم در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری افزایش پیداکرده است و در این راه آن‌ها از هر شیوه‌ای در این زمینه استفاده می‌کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان بیان داشت: مردم و مسئولان در قبال نظام، انقلاب، خون شهدا نظیر شهدای گلگون‌کفن حادثه تروریستی کرمان وظایفی را بر عهده‌دارند و حضور در انتخابات یکی از آن‌ها است.

وی ادامه داد: دستگاه‌های نظامی و امنیتی کشور با عملیات اخیر انتقام سختی از دشمن گرفتند و ضربه‌های محکمی به آن‌ها وارد کردند.

عزیزی تصریح نمود: یکی از انتقام‌های سختی دیگری که می‌توان از دشمن گرفت و دل دختر یک و نیم ساله کاپشن صورتی گوشواره قلبی و سایر شهدای حادثه تروریستی کرمان را شاد کرد حضور پرشور و حداکثری در انتخابات است.

این مقام استانی اظهار داشت: مجلس قوی بهتر از مجلس ضعیف خواهد بود و مجلس قوی می‌تواند برای کشور گره‌گشا باشد و تشکیل مجلس قوی مستلزم حضور باشکوه مردم در انتخابات است.

"علی‌اکبر عزیزی" عنوان نمود: بنا به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به قله نزدیک هستیم و با توجه به تحریم‌های شدید اقتصادی کشور در حال پیشرفت است و به سمت جلو در حال حرکت هستیم و حضور باشکوه مردم در انتخابات سرعت پیشرفت کشور را افزایش خواهد داد.

در ادامه این مراسم و باحضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، فرماندار شهرستان تفت و دیگر مسئولین استانی و شهرستان تفت از نفرات اول تا سوم مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزان شهرستان تفت در رشته های از قبیل تئاتر، هنرهای تجسمی، هنر های آوایی، خطاطی، نقاشی و غیره در سالن شهید پاکنژاد تجلیل به عمل آمد.