فرماندار شهرستان تفت خواستار شد:

به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات شهرستان تفت،"علیرضا نوکار" در نشست روابط عمومی ادارات و دستگاه‌های این شهرستان اظهار داشت: روابط عمومی دستگاه‌ها به‌عنوان آینه تمام‌قد به‌منظور انعکاس فعالیت و تلاش‌های دولت در دستگاه‌ها وادارات اجرایی شهرستان باید خدمات و تلاش‌های دولت در شهرستان را تبیین و تشریح نمایند و انتظار می‌رود روابط عمومی‌ها با ارتباط مناسب با اصحاب رسانه شهرستان خدمات دولت را برای مردم اطلاع‌رسانی نمایند.

فرماندار شهرستان تفت خواستار فعالیت روابط عمومی‌ها برای دعوت از مردم برای مشارکت در انتخابات پیش رو شد و اظهار داشت: روابط عمومی ادارات باید با فعالیت مناسب از مردم برای حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت نمایند.

نوکار خاطرنشان کرد: پویایی روابط عمومی می‌تواند موجب افزایش امید در سطح جامعه شود و روابط عمومی‌ها بااطلاع رسانی و انعکاس اقدامات دولت می‌توانند در برگزاری انتخابات پرشور و مشارکت حداکثری مؤثر باشند.

وی ادامه داد: دوم اسفندماه بزرگ‌ترین رویداد سیاسی در کشور با حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات برگزار و برگ زرین دیگری به صفحات انقلاب اسلامی ایران افزوده خواهد شد.

فرماندار تفت تصریح نمود: دشمنان از ماه‌ها قبل با برنامه‌ریزی درصدد کاهش مشارکت مردم در انتخابات و کمرنگ نشان دادن حضور مردم در این صحنه بزرگ هستند اما مردم ایران اسلامی در همه صحنه‌های انقلاب با حضور گسترده خودیار و یاور انقلاب بوده‌اند و نمونه آن برگزاری باشکوه راهپیمایی بیست و دوم بهمن و برگزاری مراسم‌های بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و هم‌رزمان شهیدشان در نقاط مختلف کشور است.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان تفت بیان داشت: در دوم اسفندماه مردم با حضور گسترده خود در انتخابات مجلس شورای اسلامی بار دیگر حمایت خود را از نظام جمهوری اسلامی اعلام خواهند کرد و این حضور باشکوه یاس و ناامیدی دشمنان را در پی خواهد داشت.

نوکار ادامه داد: با حضور گسترده مردم در شهرستان تفت در انتخابات و انتخاب نماینده اصلح که در چهار سال آینده زمام قانون‌گذاری در کشور را به دست خواهد گرفت حمایت مجدد خود را از انقلاب شکوهمند اسلامی اعلام می‌نمایند.

فرماندار تفت به مشکلات اقتصادی مردم اشاره و اظهار نمود: شرایط سختی بر اقتصاد کشور حاکم است و تمام تلاش دولت‌مردان در راستای کاهش این فشارهای اقتصادی حاصل از تحریم‌های ظالمانه استکبار است.

نوکار در ادامه افزود: بودجه کشور در سالیان قبل از فروش نفت تأمین می‌شد و با کاهش صادرات نفت با توجه به تحریم‌های اقتصادی، دولت‌مردان در حال تلاش برای کاهش وابستگی کشور به فروش نفت هستند و این اتفاق بزرگ می‌تواند آینده اقتصادی کشور را تأمین نماید.

نوکار در پایان خواستار فعالیت بیشتر روابط عمومی ادارات برای تشریح عملکرد دولت در این شهرستان شد و تأکید کرد: روابط عمومی دستگاه‌ها وادارات باید فعالیت‌های دولت را در این شرایط سخت اقتصادی تبیین نمایند و انتظار می‌رود مشکلات دولت در راستای تحقق وعده‌های خود را برای مردم بازگو نمایند.