فرماندار شهرستان تفت:

انقلاب بزرگ اقتصادی در جامعه با اجرای طرح مردمی سازی یارانه‌ها

"محمد دهشیری" در سخنرانی خود در نماز جمعه شهر تفت گفت: طرح عظیم اقتصادی دولت با عنوان مردمی سازی یارانه‌ها در حال اجرا است که از این طرح عظیم با عنوان انقلاب اقتصادی نام‌برده می‌شود که دولت با اجرای این طرح به دنبال توزیع عادلانه یارانه‌ها و تقویت بنیه اقتصادی مردم به‌ویژه دهک‌های پایین جامعه است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ "محمد دهشیری" در سخنرانی خود در نماز جمعه شهر تفت به تبیین طرح اقتصادی بزرگ مردمی سازی یارانه‌ها پرداخت و افزود: اجرای این طرح با توجه به شرایط اقتصادی جامعه یک ضرورت بود و با تصمیم کلیه ارکان نظام و با جسارت و شجاعت دولت سیزدهم اجرای آن آغاز شد.

فرماندار شهرستان تفت همراهی مردم را کلید موفقیت اجرای طرح مردمی سازی یارانه‌ها دانست و افزود: انتظار می‌رود مردم تا اجرای کامل این طرح جامع که از آن به‌عنوان یک انقلاب عظیم اقتصادی نام‌برده می‌شود همراه و همدل با مسئولان باشند تا نتایج این طرح باعث بهبود وضعیت اقتصادی جامعه شود.

دهشیری خاطرنشان کرد: کلیات طرح مردمی سازی یارانه‌ها درواقع برنامه‌ریزی و تلاش برای بهبود شرایط اقتصادی جامعه به‌ویژه در طبقه دهک پایین است و بخش زیادی از جامعه از این نوع پرداخت یارانه منفعت خواهند برد.

مقام عالی دولت در شهرستان تفت گفت: ممکن است عده‌ای از مردم یارانه پرداختی دوره‌های 135 و 136 مربوط به دوره‌های اردیبهشت و خرداد را دریافت نکرده باشند و این موضوع جای نگرانی ندارد و در چند روز آینده با معرفی یک سایت توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی جاماندگان می‌توانند در آن ثبت‌نام نمایند و همچنین سایت دیگری به نشانی  https://hemayat.mcls.gov.ir برای اعتراض به دهک بندی صورت گرفته وجود دارد.

فرماندار تفت بیان داشت: با هماهنگی‌های صورت گرفته وضعیت بازار در شهرستان 24 ساعته در حال رصد است و روزانه با برگزاری جلسات کارشناسی ؛ گزارش‌هایی که در 4 نوبت به کارگروه مردمی سازی یارانه‌ها در شهرستان رسیده می‌شود مورد ارزیابی قرارگرفته و تصمیمات لازم برای رفع مشکلات اتخاذ می‌شود.

دهشیری به تلاش دشمن برای سو استفاده از این طرح بزرگ اقتصادی اشاره و گفت: لازم است افراد بصیرت خود را در این برهه زمانی افزایش داده و با آگاهی از فواید اجرای این طرح به بصیرت افزایی در جامعه بپردازند.

فرماندار تفت ادامه داد: دشمن در اجرای این طرح بزرگ اقتصادی در حال تفرقه‌افکنی و ایجاد حس ناامیدی در مردم است اما بصیرت افزایی جامعه انقلابی در جامعه پیرامون فواید این طرح باعث از بین رفتن نقشه‌های دشمن و سو استفاده‌کنندگان داخلی خواهد شد.

لازم به ذکر است در راستای رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم در زمینه پرداخت یارانه و تبیین طرح مردمی سازی یارانه‌ها، میز خدمت در میعادگاه نماز جمعه شهر تفت برپا شد و کارشناسان فرمانداری و روسای ادارات ذی‌ربط به سؤالات و مشکلات مردم رسیدگی کردند.