فرماندار شهرستان تفت خواستار شد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "علیرضا نوکار" در ابتدای اولین جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان که با حضور معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی عمرانی فرمانداری، بخشداران و مدیران دستگاه‌ها وادارات اجرایی شهرستان برگزارشده ، اظهار داشت: هدف از برگزاری این جلسه ارائه گزارشی از مدیران دستگاه‌ها وادارات شهرستان پیرامون جذب اعتبارات پروژه‌های عمرانی استانی و تصمیم پیرامون نحوه هزینه کرد اعتبارات روستاهای فاقد دهیاری است.

فرماندار شهرستان تفت خاطرنشان کرد: ضروری است مدیران شهرستان در فرصت محدود باقیمانده تمامی تلاش خود را برای جذب حداکثری اعتبارات شهرستان در سال 98 به‌کارگیرند.

فرماندار تفت خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی و بودجه ای در کشور، تخصیص اعتبار پروژه‌های عمرانی شهرستان به‌صورت کامل صورت نگرفته است اما برای جذب همین اعتبار تخصیص‌یافته در جلسات مکرر تأکید شده و امیدواریم در پایان مدت باقیمانده تمامی اعتبارات تخصیص داده به پروژه‌های عمرانی شهرستان توسط دستگاه‌های ذی‌ربط جذب و هزینه شده باشد.

نوکار از پیگیری‌های مجموعه مدیریتی شهرستان در راستای افزایش اعتبارات شهرستانی در سال 99 خبر داد.

در ادامه این جلسه هریک از مدیران دستگاه‌ها وادارات اجرایی شهرستان به ارائه گزارشی از نحوه و میزان جذب اعتبارات پروژه‌های عمرانی شهرستان پرداختند و در پایان پیرامون نحوه هزینه کرد اعتبارات روستاهای فاقد دهیاری تصمیم لازم اتخاذ شد.