سرپرست فرمانداری تفت خواستار شد:

اهتمام مدیران در راستای جذب به‌موقع اعتبارات

سرپرست فرماندار شهرستان تفت در جلسه کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان جذب به‌موقع اعتبارات تخصیص‌یافته و رایزنی با مدیران استانی به‌منظور جذب اعتبارات ملی را در دستور کار خود قرار دهند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ "محمد دهشیری" در جلسه کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان بیان داشت: ضروری است مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان تمام تلاش خود را به‌منظور جذب به‌موقع اعتبارات تخصیص‌یافته به‌کارگیرند تا در پایان سال مالی شاهد عدم جذب اعتبار برای پروژه‌های عمرانی نباشیم.

سرپرست فرمانداری تفت تصریح نمود: رایزنی با مدیران استانی به‌منظور جذب اعتبارات ملی در دستور کار مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان قرار گیرد و در صورت لزوم با مدیران در این راه همراه خواهیم بود.

دهشیری بیان داشت: مدیران دستگاه‌های اجرایی برنامه‌ریزی لازم برای معرفی پروژه‌های مهم برای اعتبارات سال 1401 را در دستور کار قرار دهند تا در موعد مقرر پیرامون این پروژه‌ها برنامه‌ریزی صورت گیرد و در صورت نیاز پروژه در جلسات مرتبط مطرح و کد برای آن تعریف تا امکان تزریق اعتبار استانی و ملی به آن فراهم شود.

مقام عالی دولت در شهرستان تفت خاطرنشان کرد: ضروری است مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان پروژه‌های عمرانی حوزه کاری خود را احصا، کارشناسی و اولویت‌بندی نمایند تا برای تخصیص اعتبار از منابع استانی و ملی در جلسات با حضور مدیران استانی قابل دفاع باشد.

سرپرست فرمانداری تفت عنوان نمود: در هزینه اعتبار تخصیص‌یافته مکلف به هزینه کرد اعتبار در پروژه و مناطق تعریف‌شده هستیم و اعتبار تخصیص‌یافته ویژه مناطق محروم باید در همان محدوده هزینه شود.

وی ادامه داد: در تعریف محرومیت در بعضی از نقاط شهرستان اغماض شده و بعضی از مناطق شهرستان که با محرومیت روبرو هستند نادیده گرفته‌شده است و این موضوع را در دستور کار قراردادیم تا در نشست های استانی و ملی مطرح و پیگیری شود.

دهشیری در پایان اظهار داشت: تنوع، گستردگی و پراکندگی شهرستان تفت این شهرستان را در استان متمایز کرده است و نیاز است مدیران استانی در تخصیص منابع اعتباری نگاه ویژه‌ای به این شهرستان داشته باشند