به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "علیرضا نوکار" در جلسه ستاد انتخابات شهرستان تفت گفت: رعایت قانون و مقررات نخستین اصل در برگزاری انتخابات بوده و در برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اولویت اصلی کار ما تسلط به قانون و عمل به آن است.
فرماندار شهرستان تفت با تأکید بر اصل بی‌طرفی عوامل برگزاری انتخابات اظهار داشت: در حال حاضر رسالت اصلی فرمانداری برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند با رعایت اصل بی‌طرفی است و همه عوامل برگزاری انتخابات باید برای صیانت از آرای مردم و برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور آمادگی لازم را داشته باشند.
رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان تفت بر آموزش مجریان انتخابات به‌ویژه در حوزه فناوری اطلاعات تأکید کرد و افزود: از افرادی که در دوره‌های گذشته عملکرد مطلوبی داشتند بهره کافی برده شود و با برگزاری دوره‌های آموزشی مناسب برای عوامل برگزاری انتخابات، شرایط برای برگزاری باشکوه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی فراهم گردد.
فرماندار تفت به لزوم آسیب‌شناسی انتخابات گذشته اشاره کرد و گفت: باید با بررسی انتخابات گذشته و شناسایی نقاط قوت و ضعف، جهت بهبود عملکرد و برگزاری انتخاباتی بی‌نقص برنامه‌ریزی و تلاش کنیم و با بازدید از شعب پیش‌بینی‌شده اخذ رأی نواقص احتمالی شناسایی و اقدامات لازم برای رفع آن در دستور کار قرار گیرد.
 در ادامه این جلسه رئیس، دبیر ستاد انتخابات و رئیس هیئت بازرسی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان تفت و مسئولان کمیته‌های فن‌آوری اطلاعات، امنیتی، پشتیبانی و تدارکات، آموزش و اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات این شهرستان، به ارائه گزارش مرتبط با حوزه کاری خود پرداختند.