بازدید اعضای ستاد استانی اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه از چند واحد تولیدی در تفت

اعضای ستاد استانی اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه با همراهی فرماندار و مسئولان قضایی شهرستان تفت از چند واحد تولیدی در تفت بازدید و در جریان نحوه تولید و مسائل و مشکلات توسعه این واحدها قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ اعضای ستاد استانی اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه با همراهی فرماندار و مسئولان قضایی شهرستان تفت از چند واحد تولیدی در تفت بازدید و در جریان نحوه تولید و مسائل و مشکلات توسعه این واحدها قرار گرفتند.

اعضای این ستاد استانی ابتدا از شرکت دانش‌بنیان سنوپارس (سهامی خاص) پیشرو در زمینه تولید بکهولودر در ایران و خاورمیانه که با طراحی و تولید 16 مدل انواع بکهولودر و عرضه آن در بازار ایران بزرگ‌ترین و تخصصی‌ترین تولیدکننده بکهولودر ایران است، بازدید کردند.

اعضای ستاد استانی اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه در ادامه از واحد تولیدی گرانول مروارید بازدید کردند؛ این شرکت از سال 1381 در زمینه تولید و بازرگانی مواد اولیه و کامپاندهای ترموپلاستیک فعالیت دارد.

بازدید از واحد تولیدی سیتکو لایت نیز در دستور کار اعضای این ستاد استانی قرار داشت ، که این واحد تولیدی در زمینه تولید محصولات روشنایی مشغول به فعالیت است.

حضور در واحد تولیدی نوین سرام و برگزاری جلسه ستاد استانی اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه آخرین برنامه جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی بود.