بازدید جمعی از مسئولان شهرستان تفت از نمایشگاه بین‌المللی گردشگری

فرماندار شهرستان تفت و جمعی از مسئولان این شهرستان از نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و نمایشگاه ملی صنایع‌دستی بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "محمد دهشیری"فرماندار شهرستان تفت و جمعی از مسئولان این شهرستان از نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و نمایشگاه ملی صنایع‌دستی بازدید کردند.

 این حضور به دعوت مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان یزد صورت گرفت و مسئولان با حضور در غرفه استان یزد در جریان فعالیت غرفه‌های شهرستان تفت در حوزه گردشگری و صنایع‌دستی قرار گرفتند.

 حضور در برنامه ویژه شهرستان تفت در زیر گنبد کبود غرفه استان یزد که شامل اجرای ورزش باستانی توسط ورزشکاران تفتی، شاهنامه‌خوانی خواهران زارع از روستای سنگ دراز بخش نیر و قصه‌گویی علی مؤمنی از جوانان تفتی، دیگر برنامه فرماندار و سایر مسئولان شهرستان تفت در بازدید از نمایشگاه بین‌المللی گردشگری بود.

 حضور در نشست های تخصصی با مسئولان ملی و استانی در راستای توسعه صنعت گردشگری در شهرستان تفت با توجه به محور توسعه این شهرستان آخرین برنامه فرماندار و سایر مسئولان شهرستان در بازدید چندساعته از این نمایشگاه بود.

در این بازدید در راستای استفاده از پتانسیل بخش خصوصی در توسعه صنعت گردشگری در شهرستان تفت، توافقاتی با چند شخصیت حقیقی و حقوقی صورت گرفت.

لازم به ذکر است در این بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، بخشداران، شهردار و تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر تفت، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و جمعی از مسئولان و فعالان حوزه گردشگری و صنایع‌دستی فرماندار شهرستان تفت را همراهی کردند.