بازدید رئیس کمیسیون تلفیق بودجه از شهرستان تفت

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون تلفیق بودجه با همراهی نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان تفت با حضور در شهرستان تفت به بررسی مسائل و مشکلات موجود در این شهرستان پرداخت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ "الیاس نادران"نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون تلفیق بودجه با همراهی "سید جلیل میر محمدی"نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی و "علیرضا نوکار"فرماندار شهرستان تفت با حضور در شهرستان تفت به بررسی مسائل و مشکلات موجود در این شهرستان پرداخت.

"الیاس نادران" در بدو ورود به شهرستان تفت ابتدا از پروژه‌های حوزه بهداشت و درمان شهر تفت ازجمله مرکز جامع روان‌پزشکی و اورژانس پیش بیمارستانی بازدید و در جریان مسائل بودجه‌ای این دو پروژه قرار گرفت.

بازدید از قنوات شهر تفت در راستای آشنایی با مسائل و مشکلات قنوات این شهرستان دومین برنامه نادران در بازدید از شهرستان تفت بود که وی در این بازدید قول مساعد به‌منظور پیگیری تخصیص اعتبار برای مرمت و لایروبی قنوات شهرستان را داد.

آشنایی با مسائل و مشکلات حوزه راه‌های روستایی شهرستان تفت دستور کار بعدی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در این بازدید بود که وی در جریان مشکلات راه فیض‌آباد- سخوید، نیر- گاریزات و کهدوئیه- دهشیر قرار گرفت و از پیگیری خود به‌منظور تخصیص اعتبار و قیر موردنیاز این پروژه‌ها خبر داد.

حضور در جمع تعدادی از اهالی شهر نیر و پیگیری مشکلات پروژه‌های این شهر ازجمله گرمایش و محوطه‌سازی سالن ورزشی و مجتمع فرهنگی و هنری شهر نیر و سرویس دانش‌آموزی بخش‌های نیر و گاریزات از موضوعاتی بود که رئیس کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی قول مساعد به‌منظور پیگیری آن را داد.

حضور در بخش گاریزات و پیگیری پروژه بلوار و میدان ورودی این بخش و همچنین بازدید از جاده نیر - گاریزات و مسیر دهشیر - کهدوئیه برنامه آخر الیاس نادران در شهرستان تفت بود که تصمیماتی در راستای تخصیص اعتبار و تسریع درروند اجرای این پروژه‌ها اتخاذ شد.

"الیاس نادران" در پایان بازدید از شهرستان تفت و در گفت‌وگو با خبرنگار صداوسیما خاطرنشان کرد: پروژه‌های بهداشتی و درمانی، راه‌های مواصلاتی، مشکل تأمین آب و احیا قنوات در این بازدید موردبررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این بازدید نوع درخواست‌های تنظیمی و اخذ موافقت‌نامه‌ها موردبررسی قرار گرفت تا در تأمین اعتبار موردنیاز این پروژه گره‌گشا باشد.

رئیس کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار امیدواری کرد در بازدیدی که در آینده از شهرستان تفت خواهد داشت پروژه‌های مورد بازدید در این برنامه اجرایی شده و مردم از آن بهره‌مند شده باشند.

"سید جلیل میر محمدی" نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی نیز پیرامون این بازدید خاطرنشان کرد: در شهرستان تفت پروژه‌های نیمه‌ساز مرکز جامع روان‌پزشکی و اورژانس شهید بهشتی تفت، قنوات شهرستان، راه‌های مواصلاتی روستایی بخش نیر و گاریزات مورد بازدید رئیس کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

میر محمدی ادامه داد: در این بازدید راهنمایی‌ها و مشاوره‌های خوبی از سوی دکتر نادران صورت گرفت و امیدواریم در بودجه سال جاری و سال 1401 با مساعدت‌های وی اعتبارهای خوبی برای تکمیل این پروژه‌ها تخصیص یابد.