در اولین دقایق روز کاری؛
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "علیرضا نوکار" سرپرست فرمانداری شهرستان تفت در اولین دقایق روز کاری از چند اداره شهرستان بازدید و از نزدیک به بررسی حضور به‌موقع کارکنان در ادارات، مسائل و مشکلات مراجعه‌کنندگان و نحوه پاسخگویی مسئولان و کارکنان به مردم پرداخت.
"علیرضا نوکار" در حاشیه این بازدید اظهار داشت: یکی از وظایف مهم فرمانداری، نظارت بر دستگاه‌های اجرایی است و سعی خواهد شد این نظارت با شیوه‌های گوناگون صورت گیرد تا مسائل و مشکلات موجود در مسیر پاسخگویی و رسیدگی به مشکلات مردمی رفع گردد.
 سرپرست فرمانداری شهرستان تفت خواستار حضور به‌موقع کارکنان ادارات برای پاسخگویی به مراجعه‌کنندگان و رسیدگی به مشکلات مردمی شد و خاطرنشان کرد: حضور به‌موقع و مرتبط کارکنان دستگاه‌های دولتی مورد انتظار مدیریت شهرستان است و امیدواریم شاهد نظم بیشتری در ادارات شهرستان باشیم.
نوکار به بیان اهداف بازدیدهای سرزده از ادارات پرداخت و تصریح کرد: در جهت بهبود خدمات به مردم شهرستان و نظارت بر تکریم ارباب‌رجوع توسط کارکنان و روسای ادارات بازدیدهای سرزده ادامه خواهد داشت و به اداراتی که در بازدید امروز مدیران و کارکنان آنان به موقع در محل کار حضور نداشتند تذکر جدی و کتبی داده خواهد شد.