بازدید سرزده کارگروه تنظیم بازار شهرستان تفت از فروشگاه‌های سطح شهر تفت

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان تفت با همراهی تعدادی از اعضای کارگروه تنظیم بازار این شهرستان از تعدادی از فروشگاه‌های سطح شهر تفت و نانوایی‌های این شهر بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "ناصر دهقانی تفتی"معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان تفت با همراهی تعدادی از اعضای کارگروه تنظیم بازار این شهرستان از تعدادی از فروشگاه‌های سطح شهر تفت و نانوایی‌های این شهر بازدید کرد.

معاون فرماندار تفت در این بازدید بر روند توزیع کالاهای تنظیم بازار نظارت و هم‌چنین هماهنگی لازم برای توزیع میوه تنظیم بازار در نزدیکی سال نو با تعدادی از فروشگاه‌های بزرگ سطح شهر تفت را انجام داد.

دهقانی از پیگیری کارگروه تنظیم بازار شهرستان تفت برای دریافت سهمیه گوشت گرم و منجمد تنظیم بازار از مرکز استان و توزیع در نقاط شهری و روستایی شهرستان خبر داد.

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان تفت بر ادامه نظارت میدانی از نانوایی‌های شهرستان علاوه بر نظارت هوشمند از طریق سامانه نانی نو خبر داد و افزود: توزیع آرد در نانوایی‌ها بر اساس آنالیزهای سامانه نانی نو به‌صورت هوشمند در موعد مقرر صورت گرفته است و یارانه پرداختی دولت به نانوایی‌ها نیز افزایش پیداکرده است.

دهقانی در پایان از ادامه بازدیدهای مستمر کارگروه تنظیم بازار شهرستان تفت از فروشگاه‌ها و مغازه‌های مناطق شهری و روستایی در ایام پایانی سال خبر داد.