بازدید سرپرست فرمانداری تفت از اجرای تمهیدات ترافیکی پلیس راهور در روز طبیعت

سرپرست فرمانداری با حضور در مسیرهای مواصلاتی این شهرستان از اجرای تمهیدات ترافیکی پلیس راهور در این مسیرها در عصر روز طبیعت بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ "محمد دهشیری"سرپرست فرمانداری با حضور در مسیرهای مواصلاتی این شهرستان از اجرای تمهیدات ترافیکی پلیس راهور در این مسیرها در عصر روز طبیعت بازدید کرد.
"محمد دهشیری" در حاشیه این بازدید گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته شاهد حضور نیروهای پلیس راهور، نیروی انتظامی، ناحیه مقاومت بسیج، هلال‌احمر و راهداری و دو گروه از ادارات شهرستان در مسیرهای مواصلاتی شهرستان در روزهای 12 و 13 فروردین‌ماه بودیم.

سرپرست فرمانداری تفت خاطرنشان کرد: همچنین پلیس راهور استان با بررسی‌های میدانی صورت گرفته با هماهنگی شورای ترافیک شهرستان تمهیدات ترافیکی را در راستای کنترل ترافیک در مسیرهای مواصلاتی شهرستان به‌ویژه داخل شهر تفت اتخاذ نموده که در حال اجرا است.

مقام عالی دولت در شهرستان تفت بیان داشت: امیدواریم ترافیک در معابر و مسیرهای مواصلاتی شهرستان با همکاری و رعایت قوانین توسط مردم و همراهی گروه‌های گشت محسوس و نامحسوس بدون هیچ‌گونه حادثه‌ای پایان یابد.​​​​​​​