هم‌زمان با سالروز تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی؛

بازدید سرپرست فرمانداری شهرستان تفت از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این شهرستان

سرپرست فرمانداری شهرستان تفت هم‌زمان با سالروز تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با همراهی معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری از اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان تفت بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "محمد دهشیری" سرپرست فرمانداری شهرستان تفت هم‌زمان با 21 فروردین سالروز ایجاد حساب شماره 100 به دستور حضرت امام (ره) و تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با همراهی "ناصر دهقانی تفتی" معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری از اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان تفت بازدید کرد.

در این بازدید سرپرست فرمانداری با حضور در بخش‌های مختلف این مجموعه از زحمات کارمندان اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان تفت در راستای توسعه مناطق روستایی شهرستان تقدیر نمود.

"عباسعلی فرح‌بخش" رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان تفت نیز در این بازدید گزارشی از اقدامات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهرستان تفت را ارائه نمود و به تشریح آخرین وضعیت طرح اقدام ملی مسکن در تفت پرداخت.

گفتنی است بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در ۲۱ فروردین ۱۳۵۸ و ۱۰ روز بعد از استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران بافرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) تأسیس و از آن زمان تاکنون منشأ خدمات مؤثری برای اقشار مختلف به‌ویژه روستائیان بوده است.