بازدید سرپرست فرمانداری شهرستان تفت از چند واحد تولیدی

سرپرست فرمانداری شهرستان تفت با همراهی معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری از واحدهای تولیدی "ترمه الماس کویر" و "شرکت صنایع لبنیات شادنوش" و همچنین مجموعه گردشگری "باغ ارم اسلامیه" بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت،"علی دهقان نیری"سرپرست فرمانداری شهرستان تفت با همراهی "علی احمدیان"معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری از واحدهای تولیدی "ترمه الماس کویر" و "شرکت صنایع لبنیات شادنوش" و همچنین مجموعه گردشگری "باغ ارم اسلامیه" بازدید کرد.

"علی دهقان نیری" در ادامه برنامه بازدیدهای خود از صنایع و واحدهای تولیدی شهرستان تفت ابتدا در واحد تولیدی ترمه الماس کویر حضور یافت و از نزدیک در جریان فرآیند تولید محصولات این مجموعه قرار گرفت و در ادامه در نشستی با حضور مسئولان این واحد به بررسی مشکلات آن پرداخت.

تماس تلفنی با رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان یزد و پیگیری تخصیص تسهیلات سرمایه در گردش به این مجموعه از اقدامات سرپرست فرمانداری شهرستان تفت برای رفع مشکل نقدینگی آن بود.

سرپرست فرمانداری شهرستان تفت و هیئت همراه در ادامه با حضور در ناحیه صنعتی روستای حاجی علی عسکر از شرکت صنایع لبنیات شادنوش مستقر در این ناحیه صنعتی بازدید کرد.

پیگیری تامین شیر این واحد صنعتی فعال در حوزه تولید لبنیات و پیگیری برای طرح مشکلات این مجموعه در ستاد استانی تسهیل و رفع موانع تولید از اقدامات این مسئول شهرستانی در این بازدید بود.

سرپرست فرمانداری تفت در ادامه در مجموعه گردشگری باغ ارم اسلامیه حضور یافت و به بررسی مشکلات تامین آب این مجموعه پرداخت.