به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت،" محمد محامدی" در این دیدار ضمن تبریک هفته تربیت‌بدنی به کارکنان اداره ورزش و جوانان و ورزشکاران شهرستان تفت به نقش ورزش در جامعه اشاره کرد و گفت: ورزش جزو موارد مهم و از ضروریات زندگی است که علاوه بر سلامت جسم و روح و روان اجتماعی، راهکار بسیار خوبی برای جذب و مشارکت جوانان و مصونیت از آسیب‌های اجتماعی ست.

وی در ادامه افزود: امید است با نهادینه شدن فرهنگ ورزش، این مهم به‌عنوان یک اصل و نیاز اساسی، مورد اهتمام همه خانواده‌ها و تک‌تک اقشار جامعه، قرار گیرد.

فرماندار شهرستان تفت با توجه به استعداد و انگیزه جوانان، به مسئله استعدادیابی اشاره کرد و استعدادیابی را مسئله مهمی دانست و گفت: یکی از راه‌هایی که بتوانیم سطح ورزش شهرستان را ارتقا ببخشیم، کشف استعدادها و شناسایی عوامل موفقیت است و هیئت‌ها و مربیان ورزشی در تحقق این مهم و فراهم نمودن بستر و رشد دادن استعدادها و پتانسیل‌های جامعه تأثیرگذار باشند.

وی خاطرنشان کرد: امید داریم بتوانیم راه دستیابی جوانان به قله‌های ورزش قهرمانی و حرفه‌ای در میدان‌های داخلی و خارجی را بیش‌ازپیش هموار کرده و جوانان و نوجوانان ورزشکار این شهرستان بتوانند به موفقیت‌هایی دست یابند.

فرماندار تفت در این دیدار ضمن گفتگو با مدیر و کارکنان اداره ورزش و جوانان شهرستان تفت از نزدیک در جریان نیازها و مسائل این ورزش شهرستان قرار گرفت و در پایان با اهدای لوح تقدیر از زحمات این عزیزان قدردانی نمود.