همزمان با سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "محمد محامدی" فرماندار شهرستان تفت همزمان با 21 فروردین سالروز ایجاد حساب شماره 100 به دستور حضرت امام (ره) و تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با همراهی "علی احمدیان" بخشدار مرکزی از اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بازدید کرد.

در این بازدید فرماندار با حضور در بخش های مختلف این مجموعه از زحمات کارمندان اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان تفت با اهدا لوح یادبود، تقدیر و تشکر نمود.

"محمد محامدی" در حاشیه این بازدید عملکرد بنیاد مسکن در طول 37 سال گذشته را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: بنیاد مسکن تاکنون توانسته است خدمات شایسته ای را به مردم شهرستان تفت ارائه نماید و باعث عمران و آبادانی روستاها گردیده که با ورود به روستاها این فعالیتها مشهود است.

فرماندار شهرستان تفت درادامه افزود: خدمات بنیاد مسکن در روستاها باعث جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهرها و رفع مشکلات روستائیان شده است.

گفتنی است: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در ۲۱ فروردین ۱۳۵۸ و ۱۰ روز بعد از استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران با فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) تأسیس و از آن زمان تاکنون منشاء خدمات مؤثری برای اقشار نیازمند بوده است.