هم زمان روز ملی ثبت‌احوال؛

بازدید فرماندار شهرستان تفت از اداره ثبت‌احوال این شهرستان

فرماندار شهرستان تفت هم‌زمان با روز سوم دی‌ماه روز ملی ثبت‌احوال با همراهی معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری در اداره ثبت‌احوال شهرستان تفت حضور یافت و با اهدای لوح از تلاش‌های کارکنان این اداره تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "علی دهقان نیری"فرماندار شهرستان تفت هم‌زمان با روز سوم دی‌ماه روز ملی ثبت‌احوال با همراهی "حمیدرضا فلاح تفتی"معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری در اداره ثبت‌احوال شهرستان تفت حضور یافت و با اهدای لوح از تلاش‌های کارکنان این اداره تقدیر کرد.

فرماندار شهرستان تفت در این بازدید تصریح کرد: ثبت وقایع 4 گانه می‌تواند در برنامه‌ریزی‌های منطقه‌ای و ملی اهمیت فراوانی داشته باشد و اداره ثبت‌احوال شهرستان تفت علیرغم کمبودهایی که در بحث نیروی انسانی دارد، اقدامات ارزشمندی را در راستای خدمات‌دهی صادقانه به مردم انجام داده است.

دهقان نیری در این بازدید از همشهریان تفتی درخواست کرد که ازدواج و تولد فرزندان خود را در اداره ثبت‌احوال شهرستان تفت به ثبت برسانند.

وی ادامه داد:شاهد هستیم که تعدادی از همشهریان تفتی ازدواج و تولد فرزند خود را در مرکز استان به ثبت می‌رسانند که این موضوع باعث کاهش آمار جمعیتی شهرستان تفت شده است.

فرماندار تفت افزود: هر شهر دارای یک پیش‌شماره کد ملی است و ثبت تولد فرزندان در مرکز استان باعث کم‌رنگ شدن پیش‌شماره کد ملی شهر تفت شده است که انتظار می‌رود در راستای رفع این موضوع تفتی تباران تولد فرزند خود را در شهرستان تفت ثبت نمایند.