بازدید فرماندار شهرستان تفت از انبار احتکار کالا

فرماندار شهرستان تفت با همراهی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان از ۲ انبار احتکار کالاهای اساسی کشف‌شده توسط پلیس امنیت اقتصادی بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ "محمد دهشیری" فرماندار شهرستان تفت با همراهی "محمدکاظم خانی" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و "سید محمد هاتفی اردکانی" رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان از ۲ انبار احتکار کالاهای اساسی کشف‌شده توسط پلیس امنیت اقتصادی بازدید کرد.

"محمد دهشیری" در حاشیه این بازدید گفت: با توجه به آغاز طرح بزرگ اقتصادی مردمی سازی یارانه‌ها در کشور بازدید محسوس و نامحسوس از بازار و انبار های ذخیره کالا در سطح شهرستان تشدید شده است.

فرماندار شهرستان تفت بیان داشت: در روزهای اخیر برگزاری جلسات کارگروه امنیت غذایی و ستاد مردمی سازی یارانه‌ها به‌صورت روزانه در دستور کار قرارگرفته و در این جلسات گزارش از وضعیت بازار در 4 نوبت جمع‌آوری و وضعیت بازار رصد می‌شود تا تصمیمات لازم برای رفع مسائل و مشکلات پیش روی اجرای طرح رفع شود.

لازم به ذکر است کالاهای اساسی کشف‌شده در این دو انبار که مالک هر دو انبار یک فرد بوده شامل 1 هزار و 53 کیلوگرم شکر، ۵ هزار و ۸۰ بسته ماکارونی، ۴۸۰ کیلوگرم برنج تنظیم بازار، ۲۵۲ حلب روغن ۵ کیلوگرمی و ۱۶ بطری روغن مایع بود که دستور پلمپ این دو انبار صادر و کالاهای کشف‌شده پس از طی مراحل قانونی در بازار توزیع می‌شود.