به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "علیرضا نوکار"فرماندار با همراهی "ناصر دهقانی تفتی"معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، "حسین اسماعیلی"جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان وجمعی از مسئولان دستگاه های ذی ربط از اصناف شهر تفت بازدید و در جریان اجرای دستورالعمل های ابلاغی ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا قرار گرفت.

"علیرضا نوکار" در حاشیه این بازدید اظهار داشت:با ابلاغ دستور العمل های ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا از امروز به مدت دو هفته اجرای طرح جامع محدودیت های هوشمند در نقاط شهری و روستایی شهرستان آغاز شده است.

فرماندار شهرستان تفت با تقدیر از همکاری مردم و عملکرد بسیار خوب اصناف شهرستان در راستای اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا خاطر نشان کرد: خوشبختانه اصناف شهرستان تفت همراهی بسیار خوبی را در راستای اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا داشته اند که امیدواریم این همکاری در  اجرای طرح اعمال محدودیت‌های دو هفته ای نیز ادامه یابد  .

فرماندار تفت ادامه داد: نظارت بر اجرای دستور العمل های ابلاغی توسط ستاد مقابله با کرونا توسط دستگاه های ذی ربط بصورت محسوس ونامحسوس در حال انجام است و با متخلفین برخورد قانونی صورت خواهد گرفت و قطعا سلامت مردم خط قرمز همه مسئولان شهرستان تفت است.