به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "علیرضا نوکار" فرماندار شهرستان تفت با همراهی "سید روح‌الله میرخلیلی" بخشدار نیر از تفرجگاه سخوید بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این تفرجگاه قرار گرفت.

 "علیرضا نوکار" در حاشیه این بازدید اظهار داشت: هرساله با بارش برف شاهد حضور گسترده مردم و علاقه‌مندان در تنها تفرجگاه زمستانی استان هستیم.

فرماندار شهرستان تفت ادامه داد: با هماهنگی‌های صورت گرفته و در زمان حضور گسترده مردم، نیروهای انتظامی، پلیس‌راه، اورژانس و هلال‌احمر در این منطقه مستقر و خدمات لازم را ارائه می‌دهند.

نوکار یکی از مشکلات اساسی این تفرجگاه را کمبود فضای پارک وسایل نقلیه عنوان و خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و با هماهنگی با دستگاه‌های ذی‌ربط به‌زودی عملیات عمرانی ساخت پارکینگ این تفرجگاه در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه افزود: با توجه به استاندارد نبودن پیست اسکی این تفرجگاه برای انجام ورزش‌های زمستانی از گردشگران محترم درخواست می‌شود رعایت نکات ایمنی را مدنظر قرار دهند.

فرماندار تفت تصریح نمود: یکی از اولویت‌های مدیریت شهرستان واگذاری این منطقه به بخش خصوصی به‌منظور ساماندهی و تأمین امکانات خدماتی و رفاهی است.

نوکار تصریح نمود: در سفر ریاست محترم جمهور به استان یزد یکی از درخواست‌های مدیریت شهرستان از هیئت محترم دولت اختصاص اعتبار به‌منظور تکمیل زیرساخت‌های موردنیاز آن بود که با پیگیری‌های صورت گرفته به دنبال تحقق آن هستیم.

 فرماندار تفت در پایان تأکید کرد: درصورتی‌که تفرجگاه سخوید به منطقه گردشگری تبدیل شود امکان تخصیص اعتبارات دولتی برای تأمین زیرساخت‌های این مجموعه، میسر می‌شود.