بازدید فرماندار شهرستان تفت از دو واحد تولیدی

فرماندار شهرستان تفت با همراهی معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری از واحدهای تولیدی "گل‌بهار گستر کویر یزد" و "عاج بست آسیا" بازدید و در جریان طرح‌های توسعه ای این دو مجموعه قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ "محمد دهشیری" فرماندار با همراهی "ناصر دهقانی تفتی" معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری از واحدهای تولیدی شرکت "گل‌بهار گستر کویر یزد" تولیدکننده گلاب، عرقیجات و نوشیدنی‌های گیاهی و "عاج بست آسیا" که در زمینه تولید تسمه‌های بسته‌بندی پلی‌پروپیلن فعال است بازدید کرد.

فرماندار شهرستان تفت در این بازدید در جریان نحوه فعالیت و برنامه‌های توسعه‌ای این دو مجموعه قرار گرفت و قول مساعد به‌منظور رفع موانع و مشکلات موجود در راستای افزایش تولید این دو مجموعه را داد.

لازم به ذکر است شرکت گل‌بهار گستر کویر یزد در زمینه تولید گلاب، عرقیجات و نوشیدنی های گیاهی در حال فعالیت است و برای 10 نفر اشتغال مستقیم ایجاد نموده است.

واحد تولیدی صنعتی عاج بست آسیا فعالیت خود را در زمینه تولید تسمه‌های بسته‌بندی پلی‌پروپیلن در سال 1391 آغاز نمود و در حال حاضر در این واحد تولیدی 30 نفر در سه نوبت‌کاری مشغول به فعالیت هستند.