به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "علیرضا نوکار" فرماندار با همراهی "ناصر دهقانی تفتی" معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و "احسان سعادتمند" بخشدار گاریزات باهدف نظارت بر نحوه‌ی اجرای پروژه‌های روستاهای فاقد دهیاری بخش گاریزات از این پروژه‌ها بازدید و در جریان روند اجرای آن قرار گرفت.

"علیرضا نوکار" در حاشیه این بازدید اظهار داشت: درگذشته به روستاهای فاقد دهیاری کمتر توجه می‌شد ولی در این دولت اعتبارات مستقیماً برای پروژه‌های عمرانی در این روستاها اختصاص داده می‌شود.

فرماندار شهرستان تفت خاطرنشان کرد: در این بازدید از پروژه‌های روستاهای فاقد دهیاری بخش گاریزات بازدید و پیرامون نواقص این پروژه‌ها به‌منظور اصلاح آن تذکرات لازم داده شد.

لازم به ذکر است از پروژه‌های در حال اجرای زیرسازی و آسفالت معابر روستای حاجی‌آباد بااعتباری بالغ‌بر 600 میلیون ریال، محوطه‌سازی استخر محمد جانی بااعتبار 400 میلیون ریالی و بهسازی معابر روستای احمدآباد رشتی بااعتباری بالغ‌بر 250 میلیون ریال بازدید صورت گرفت.

هم‌چنین در ادامه فرماندار تفت از پروژه ساخت پد بالگرد در مرکز جامع خدمات بهداشتی گاریزات که بااعتباری بالغ‌بر یک میلیارد ریال در حال انجام است بازدید کرد.