به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "علیرضا نوکار" فرماندار با همراهی "ناصر دهقانی تفتی" معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی و "علی احمدیان" بخشدار مرکزی تفت از تعدادی از پروژه‌های عمرانی در دهستان شیرکوه این شهرستان بازدید و در جریان آخرین روند عملیات عمرانی آن قرار گرفت.

فرماندار شهرستان تفت ابتدا از روند عملیات گازرسانی به دهستان شیرکوه بازدید و سرعت اجرای این پروژه را مطلوب ارزیابی کرد و اظهار امیدواری نمود در تا آینده‌ی نزدیک با تکمیل پروژه گازرسانی به دهستان شیرکوه تمامی روستاهای بالای 20 خانوار شهرستان از این نعمت برخوردار خواهند شد.

نوکار در ادامه از پروژه سنگ‌فرش معابر روستای مزرعه مستوفی که از اعتبارات روستاهای فاقد دهیاری با مبلغی حدود 700 میلیون ریال اجراشده است بازدید کرد.

در ادامه فرماندار شهرستان تفت با همراهی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان و جمعی از مسئولان شهرستانی و استانی از پروژه دیوار ساحلی رودخانه فصلی منطقه مزرعه مستوفی بازدید کرد.

در این بازدید مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان از تخصیص اعتبار برای این پروژه و همکاری با شورای اسلامی مزرعه مستوفی برای تکمیل دیوار ساحلی رودخانه فصلی این روستا خبر داد.

فرماندار تفت در ادامه نیز با حضور در روستای بنستان و با همراهی معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به مسائل و مشکلات این روستا از نزدیک رسیدگی کرد.