به مناسبت هفته جهاد کشاورزی؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، به مناسبت هفته جهاد کشاورزی،  "محمد محامدی" فرماندار با همراهی "وحید فتوحی" شهردار و تعدادی از اعضای شورای شهر تفت از اداره جهاد  کشاورزی شهرستان تفت بازدید کرد.
در این بازدید فرماندار و سایر همراهان با حضور در اتاق کارمندان این مجموعه در جریان روند کاری کارکنان ،قرار گرفته و با اهدای شاخه گل از زحمات این عزیزان تقدیر کردند.
در پایان نیز در نشستی با حضور فرماندار ، شهردار ، تعدادی از اعضای شورای شهر و تعدادی از کارمندان اداره جهاد کشاورزی شهرستان مشکلات این مجموعه بررسی شد.
"محمد محامدی" با تقدیر از فعالیت های اداره جهاد کشاورزی شهرستان در عرصه های مختلف گفت: نقش جهاد در پیشبرد اهداف دولت تدبیر و امید در شهرستان کلیدی است .
فرماندار شهرستان تفت در ادامه افزود: در حوزه مبارزه با آفات شاهد تلاش مجموعه جهاد کشاورزی شهرستان برای از بین آفات در شهرستان بوده ایم و امیدواریم با همکاری کشاورزان شهرستان در سال جاری شاهد کاهش خسارت به محصولات کشاورزی شهرستان باشیم.
محامدی با انتقاد از روند طولانی روند اداری جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در باغات و مزارع کشاورزی شهرستان تصریح نمود: مطالبه جدی افکار عمومی شهرستان جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در شهرستان است و تلاش می کنیم با تشکیل جلسات تخصیصی با دستگاه های ذی ربط ، مشکلات و موانع طولانی شدن روند اداری برای صدور حکم را بررسی نموده و راه حل هایی برای آن پیدا نماییم.
فرماندار تفت با اشاره به بارندگی های خوب در ابتدای سال اظهار داشت: با جاری شدن سیلاب و روان آب ها، شاهد وارد شدن خسارت به قنوات ، زمین های کشاورزی و راه های بین مزارع بوده ایم و همکاران در دفتر مراکز خدماتی جهاد کشاورزی و ستاد بحران فرمانداری در حال جمع آوری اطلاعات و ثبت در سامانه سجاد هستند و امید است با تخصیص اعتبار مورد نیاز بخشی از این آسیب ها ترمیم وجبران گردد.