به مناسبت هفته دولت؛

بازدید مسئولان شهرستان تفت از تعدادی ادارات این شهرستان

فرماندار شهرستان تفت با همراهی امام‌جمعه تفت و معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرمانداری هم‌زمان با ایام هفته دولت از ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران، راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، ورزش و جوانان و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بازدید کرد.

به گزارش دبیرخانه ستاد بزرگداشت هفته دولت شهرستان تفت؛ "محمد دهشیری" فرماندار با همراهی "حجت اسلام علی‌محمد گلوردی" امام‌جمعه تفت و "ناصر دهقانی تفتی" معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرمانداری هم‌زمان با ایام هفته دولت از ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران، راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، ورزش و جوانان و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بازدید کرد.

در این بازدید رئیس و مدیران این ادارات گزارشی از اقدامات صورت گرفته از ابتدای سال تاکنون و برنامه‌های پیش روی تا پایان سال را ارائه دادند.

مسئولان حاضر در این بازدید نیز با حضور در بخش‌های مختلف این ادارات در جریان فعالیت کارمندان در راستای رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم و اجرای پروژه‌های عمرانی و سایر موارد قرار گرفتند.

در این ادارات از چند نفر از کارمندان به دلیل اقدامات شاخص در چند ماه گذشته ازجمله رسیدگی به امور خانواده شهدا، فعالیت شبانه‌روزی در محورهای مواصلاتی شهرستان قبل و بعد از جاری شدن سیلاب و مرمت و بهسازی استخر سرپوشیده شهر تفت تقدیر شد.