بازدید معاون فرماندار تفت از دو پروژه مرمت بناهای تاریخی در شهر تفت

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان تفت با همراهی رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان تفت از دو پروژه مرمت بناهای تاریخی در شهر تفت بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "ناصر دهقانی"معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان تفت با همراهی "جلال دهقان طزرجانی"رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان تفت از دو پروژه مرمت بناهای تاریخی در شهر تفت بازدید کرد.

بازدید از پروژه ایمن سازی آسیاب آبی در محله سرده تفت که هم اکنون از این بنای تاریخی به عنوان زورخانه از آن استفاده می شود در مقابل نقوذ آب اولین پروژه ای بود که معاون فرماندار تفت از آن بازدید کرد.

در این بازدید رئیس شورای اسلامی شهر تفت نیز معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان تفت را همراهی کرد.

بازدید از پروژه مرمت خانه رزاقیان در شهر تفت که در اثر جریان سیلاب مردادماه سال گذشته بخشی از ساختمان آن دچار تخریب‌شده بود دیگر برنامه معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان تفت بود.

"ناصر دهقانی " در این دو بازدید بر اجرای باکیفیت و با سرعت مناسب این دو پروژه تأکید و از پیگیری‌های صورت گرفته در راستای تزریق منابع اعتباری در راستای مرمت بناهای تاریخی در نقاط شهری و روستایی شهرستان تفت خبر داد.