به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت،"محسن صادقیان" معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری،"محمود شاکری شمسی" مدیر کل دفتر شهری و شوراهای استانداری، "علی علیخانی" مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای، "محمد محامدی" فرماندار تفت و جمعی از مسئولین شهرستان از تعدادی پروژه های عمرانی شهرستان تفت بازدید به عمل آورند.

در این بازدید ابتدا از پروژه بلوار آیت الله خامنه ای (کمربندی سابق تفت) بازدید صورت گرفت و تصمیمات لازم جهت تکمیل این پروژه با همکاری شهرداری، شرکت توزیع نیروی برق و اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای اتخاذشد.

در ادامه از عملیات اجرایی اصلاح و بهسازی محور تفت – ده بالا و طزرجان و در پایان نیز از بلوار ورودی روستای خلیل آباد نیز بازدید صورت گرفت و تصمیماتی در جهت آسفالت بلوار ورودی اسلامیه و آسفالت روستای فیض آباد نیز گرفته شد.

"محمد محامدی" در حاشیه این بازدیدها اظهار داشت: با مساعدت معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل توزیع جاده ای، شهرداری و شرکت توزیع نیروی برق تکمیل اسفالت، خط کشی و روشنایی بلوار آیت الله خامنه ای در اسرع وقت صورت خواهد پذیرفت.

فرماندار شهرستان تفت خاطر نشان کرد: عملیات اجرایی اصلاح و بهسازی محور تفت – ده بالا و طزرجان نیز با سرعت خوبی در حال اجرا است و حدود 5 کیلومتر از این مسیر نیز به زودی به بهره برداری خواهد شد.

محامدی تصریح نمود: در حاشیه این جلسه پیرامون بلوار ورودی اسلامیه و آسفالت جاده فیض آباد نیز بحث و تبادل نظر نیز صورت گرفت و مقرر شد با مساعدت معاون هماهنگی امور عمرانی و همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان آسفالت این دو پروژه نیز شروع شود.

فرماندار تفت افزود: در پایان نیز بازدید از جاده ورودی روستای خلیل اباد صورت گرفت و تصمیماتی در باره این مسیر نیز گرفته شد.