به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت،"محسن صادقیان" معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد با همراهی "محمد محامدی" فرماندار تفت، "محمدرضا آخوندی" مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، "سید جمال سجادی پور" رئیس سازمان جهادکشاورزی استان،"مهدی زارعی" دادستان عمومی و انقلاب شهرستان،"علی احمدیان" بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی از خسارت سیل، رودخانه ها و ساخت و سازها در حریم رودخانه های منطقه ده بالا بازدید کردند.

"محمد محامدی" در حاشیه این بازدید گفت: هدف این بازدید برآورد خسارت سیل و هم اندیشی جهت تسریع در روند بازسازی مناطق آسیب دیده، لایروبی مسیل ها و رودخانه های این منطقه، بازدید از ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم رودخانه ها است.

فرماندارشهرستان تفت در ادامه افزود: امید است با همکاری تمام دستگاه های ذی ربط و باتوجه به احتمال بارش های مجدد و جاری شدن روان آب و سیل در این مناطق، مسیر و نقاط آسیب دیده رودخانه ها مرمت تا با مشکلی روبرو نشویم.

محامدی در پایان تصریح کرد: با هماهنگی و تعامل با معاونت امور عمرانی استانداری، نظارت بر ساخت و ساز در حریم رودخانه ها تشدید خواهد شد و انتظار داریم دستگاه های مربوطه، قاطعانه مانع از ساخت و ساز در حریم رودخانه ها گردند.