هم زمان با ایام هفته دولت؛

بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد از خسارات سیل در شهرستان تفت

 معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد که هم‌زمان با هفته دولت به شهرستان تفت سفرکرده بود با همراهی فرماندار شهرستان تفت، معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرمانداری، بخشدار مرکزی تفت و جمعی از مسئولان از مناطق سیل‌زده روستای نصرآباد و قنوات آسیب‌دیده شهر تفت بازدید کرد.

به گزارش دبیرخانه بزرگداشت هفته دولت شهرستان تفت؛ "محمدجواد ابوالحسینی"معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد که هم‌زمان با هفته دولت به شهرستان تفت سفرکرده بود با همراهی "محمد دهشیری" فرماندار شهرستان تفت، "ناصر دهقانی" معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرمانداری، "مصطفی صادقیان" بخشدار مرکزی تفت و جمعی از مسئولان از مناطق سیل‌زده روستای نصرآباد و قنوات آسیب‌دیده شهر تفت بازدید کرد.

ابوالحسینی در این بازدید در جریان آخرین اقدامات صورت گرفته در راستای آواربرداری منازل تخریب‌شده در منطقه سیل‌زده نصرآباد قرار گرفت و دستوراتی در راستای تسریع درروند عملیات عمرانی آن را داد.

معاون هماهنگی عمرانی استانداری یزد در بازدید از قنوات آسیب‌دیده شهر تفت در جریان آخرین اقدامات صورت گرفته در راستای بهسازی این قنوات قرار گرفت و از پیگیری‌های خود در راستای تأمین منابع مالی برای جبران خسارات خبر داد.