به‌صورت ویدئو کنفرانس؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "علیرضا نوکار" در نشست ویبناری بررسی اقدامات صورت گرفته برای اجرای طرح جامع هوشمند مدیریت محدودیت‌ها در این شهرستان اظهار داشت: با ابلاغ دستورالعمل اجرای طرح جامع هوشمند مدیریت محدودیت‌ها توسط ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا از ابتدای آذرماه این طرح در شهرستان آغاز و ادامه خواهد داشت.

فرماندار شهرستان تفت در این نشست با تقدیر از همکاری مناسب اصناف و مردم شهرستان در اجرای این طرح خاطرنشان کرد: با بررسی‌های صورت گرفته در چند روز اخیر حدود 98 درصد اصناف شهرستان همکاری مناسبی در اجرای این طرح داشته و در بازدیدهای صورت گرفته در چند روز اخیر به 4 واحد صنفی اخطار و 2 واحد نیز پلمپ شده است.

نوکار هدف از اجرای این طرح را قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا دانست و بیان داشت: امیدواریم با ادامه‌دار بودن همکاری اصناف و مردم شهرستان در اجرای محدودیت‌های که شامل کاهش ساعت کار فعالیت اصناف و طرح‌های ترافیکی است شاهد کاهش مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان تفت باشیم.

فرماندار تفت به اهمیت سلامت کارگران واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان نیز اشاره و گفت: حفظ سلامت کارگران از اولویت‌های مهم و اساسی ستاد پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا شهرستان تفت است و بازدیدهای مستمر برای پایش رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این واحدها در حال انجام است.

نوکار سلامت مردم را خط قرمز مسئولان دانست و تأکید نمود: نظارت بر اجرای دستورالعمل‌های ابلاغی توسط ستاد مقابله با کرونا توسط دستگاه‌های ذی‌ربط به‌صورت محسوس و نامحسوس در حال انجام است و با متخلفین برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

در ادامه این وبینار هر یک از مسئولان حاضر در این نشست گزارشی از اقدامات صورت گرفته در راستای اجرای مطلوب طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها را ارائه و نواقص اجرایی آن را بیان و در پایان نیز برای رفع نواقص تصمیماتی اتخاذ شد.