در نشست با تعدادی از متقاضیان؛

بررسی روند پیشرفت پروژه مسکن اقدام ملی تفت

در نشستی که در محل اجرای پروژه اقدام ملی مسکن شهر تفت با حضور فرماندار شهرستان تفت، معاون برنامه‌ریزی و امور هماهنگی فرمانداری، جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و تعدادی از متقاضیان برگزار شد، روند پیشرفت این پروژه موردبررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ در نشستی که در محل اجرای پروژه اقدام ملی مسکن شهر تفت با حضور "محمد دهشیری" فرماندار شهرستان تفت، "علی احمدیان"معاون برنامه‌ریزی و امور هماهنگی فرمانداری، جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و تعدادی از متقاضیان برگزار شد، روند پیشرفت این پروژه موردبررسی قرار گرفت.

در ابتدای این نشست تعدادی از نمایندگان 160 متقاضی طرح اقدام ملی مسکن در شهر تفت به بیان دیدگاه‌ها، انتقادها و پیشنهادهای خود پیرامون این پروژه پرداختند و در ادامه مسئولان استانی و شهرستانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به دغدغه‌ها و سؤالات آن‌ها پاسخ دادند.

در ادامه این نشست تصمیماتی در راستای اولویت‌بندی متقاضیان بر اساس میزان و زمان پرداخت آورده‌های نقدی برای تسریع درروند عملیات عمرانی تعدادی از بلوک‌های این پروژه برای تحویل سریع‌تر اتخاذ شد.